Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και Εισαγγελέα η Lidl...
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου παρέπεμψε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Σωκράτης Ξυνίδης την γνωστή αλυσίδα Lidl, καθώς μετά από έρευνα που έγινε σε τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε....
χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανακαλύφθηκε ότι οι τιμές της εταιρίας εντός συνόρων είναι ακριβότερες. Για τους ομογενείς που δεν γνωρίζουν την συγκεκριμένη αλυσσίδα, πρόκειται για γερμανική, δραστηριοποιείται σε όλη την Ευρώπη και εισήγαγε στην Ελλάδα το είδος του σουπερμάρκετ χωρίς υπαλλήλους και με πολύ φτηνές τιμές σε προϊόντα από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες που η εταιρεία διαχειρίζεται αποκλειστικά. Τα τελευταία χρόνια Ελληνες που προτιμούσαν να ψωνίζουν απο τα επώνυμα σούπερμάρκετ δέιχνουν όλο και αυξανόμενη προτίμηση στα Lidl καθώς οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες.
Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου: «Η Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησε το Δεκέμβριο του 2011, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία, στη διενέργεια έρευνας συλλογής τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε έξι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συλλέχθηκαν τιμές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κυρίως επωνύμων προϊόντων διεθνών εταιριών, με παρουσία στις περισσότερες ή και σε όλες τις χώρες του δείγματος. Την ίδια χρονική περίοδο καταγράφηκαν και οι τιμές πώλησης 70 προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εκπτωτική αλυσίδα λιανικής (hard discounter) LIDL, σε χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Βουλγαρία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως εμφανίζονται στους συνημμένους πίνακες έδειξαν ότι οι τιμές των προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εταιρεία LIDL στην Ελλάδα, μετά και την αφαίρεση του συντελεστή Φ.Π.Α., είναι σημαντικά υψηλότερες από τις αντίστοιχες τιμές των ιδίων προϊόντων στις άλλες χώρες της έρευνας.
Η Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς απέστειλε στη LIDL επιστολή, γνωστοποιώντας τα διαθέσιμα στοιχεία τιμών και έλαβε σχετική απαντητική επιστολή. Η LIDL μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην ένταση του ανταγωνισμού που υπάρχει σε άλλες χώρες για να αιτιολογήσει τις διαφορές τιμών.
Είναι γεγονός ότι στη χώρα μας, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στις άλλες χώρες του δείγματος, λειτουργεί μόνο το LIDL ως εκπτωτική αλυσίδα μετά και την αποχώρηση του ALDI. Αναφέρει, επίσης, το επιχείρημα του υψηλού κόστους μεταφοράς, διακίνησης και συντήρησης των προϊόντων στη χώρα μας. Θα περίμενε, λοιπόν, κανείς το υψηλό κόστος να επηρέαζε ανάλογα και τα επώνυμα προϊόντα διεθνών προμηθευτών γεγονός που δεν επιβεβαιώνεται από την έρευνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τιμές, αυτών των προϊόντων, στην Ελλάδα είναι αρκετά χαμηλότερες από την Γαλλία και την Ιταλία.
Τα σχετικά στοιχεία με την ανάλυσή τους διαβίβασε με αναφορά του ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Σωκράτης Ξυνίδης, τόσο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού όσο και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου»...
ekirikas.com
χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανακαλύφθηκε ότι οι τιμές της εταιρίας εντός συνόρων είναι ακριβότερες. Για τους ομογενείς που δεν γνωρίζουν την συγκεκριμένη αλυσσίδα, πρόκειται για γερμανική, δραστηριοποιείται σε όλη την Ευρώπη και εισήγαγε στην Ελλάδα το είδος του σουπερμάρκετ χωρίς υπαλλήλους και με πολύ φτηνές τιμές σε προϊόντα από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες που η εταιρεία διαχειρίζεται αποκλειστικά. Τα τελευταία χρόνια Ελληνες που προτιμούσαν να ψωνίζουν απο τα επώνυμα σούπερμάρκετ δέιχνουν όλο και αυξανόμενη προτίμηση στα Lidl καθώς οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες.
Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου: «Η Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησε το Δεκέμβριο του 2011, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία, στη διενέργεια έρευνας συλλογής τιμών βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε έξι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συλλέχθηκαν τιμές από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κυρίως επωνύμων προϊόντων διεθνών εταιριών, με παρουσία στις περισσότερες ή και σε όλες τις χώρες του δείγματος. Την ίδια χρονική περίοδο καταγράφηκαν και οι τιμές πώλησης 70 προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εκπτωτική αλυσίδα λιανικής (hard discounter) LIDL, σε χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Βουλγαρία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, όπως εμφανίζονται στους συνημμένους πίνακες έδειξαν ότι οι τιμές των προϊόντων που διακινούνται αποκλειστικά από την εταιρεία LIDL στην Ελλάδα, μετά και την αφαίρεση του συντελεστή Φ.Π.Α., είναι σημαντικά υψηλότερες από τις αντίστοιχες τιμές των ιδίων προϊόντων στις άλλες χώρες της έρευνας.
Η Υπηρεσία Εποπτείας της Αγοράς απέστειλε στη LIDL επιστολή, γνωστοποιώντας τα διαθέσιμα στοιχεία τιμών και έλαβε σχετική απαντητική επιστολή. Η LIDL μεταξύ άλλων, αναφέρεται στην ένταση του ανταγωνισμού που υπάρχει σε άλλες χώρες για να αιτιολογήσει τις διαφορές τιμών.
Είναι γεγονός ότι στη χώρα μας, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στις άλλες χώρες του δείγματος, λειτουργεί μόνο το LIDL ως εκπτωτική αλυσίδα μετά και την αποχώρηση του ALDI. Αναφέρει, επίσης, το επιχείρημα του υψηλού κόστους μεταφοράς, διακίνησης και συντήρησης των προϊόντων στη χώρα μας. Θα περίμενε, λοιπόν, κανείς το υψηλό κόστος να επηρέαζε ανάλογα και τα επώνυμα προϊόντα διεθνών προμηθευτών γεγονός που δεν επιβεβαιώνεται από την έρευνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τιμές, αυτών των προϊόντων, στην Ελλάδα είναι αρκετά χαμηλότερες από την Γαλλία και την Ιταλία.
Τα σχετικά στοιχεία με την ανάλυσή τους διαβίβασε με αναφορά του ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Σωκράτης Ξυνίδης, τόσο στην Επιτροπή Ανταγωνισμού όσο και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου»...
ekirikas.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου