ΠΡΟΚΛΗΣΗ: Οι εφοπλιστές ναυπηγούν 500 πλοία σε ξένα ναυπηγεία! Ούτε ένα στην Ελλάδα!
Ιδού ποιοι ΔΕΝ στηρίζουν την Ελλάδα Πακτωλός χρημάτων από τους Έλληνες εφοπλιστές, που θα μπορούσαν σε μεγάλο βαθμό να σώσουν την οικονομία της χώρας, πέφτουν σε ναυπηγεία εκτός Ελλάδος. Η πρόκληση είναι διπλή. Τόσο από τους ανθέλληνες (εκ των πράξεών τους) εφοπλιστές, όσο και από τους ανύπαρκτους πολιτικούς και το διαλυμένο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Διαβάστε και εξοργιστείτε....
Στο τέλος Δεκεμβρίου 2011, οι παραγγελίες νεότευκτων...
πλοίων ελληνικών συμφερόντων ανήλθαν σε 439 πλοία (άνω των 1.000 gt) συνολικής χωρητικότητας 40,67 εκ.dwt, σύμφωνα με στοιχεία της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia που δημοσιοποίησε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.Επιπροσθέτως στο πρώτο τετράμηνο του 2012 παραγγέλθηκαν άλλα 38 πλοία σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny.Όσον αφορά τους τύπους των ποντοπόρων που παραγγέλθηκαν, από τα 439 πλοία ελληνικών συμφερόντων της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia, 152 είναι δεξαμενόπλοια που αντιπροσωπεύουν το 27,45% της παγκόσμιας ναυπηγούμενης χωρητικότητας (σε dwt).Δεξαμενόπλοια Ειδικότερα, 67 είναι δεξαμενόπλοια αργού και προϊόντων πετρελαίου που αντιστοιχούν στο 28,10% του παγκόσμιου dwt, 30 είναι δεξαμενόπλοια LNG και LPG που αντιστοιχούν στο 39,34% της παγκόσμιας χωρητικότητας (dwt) και 55 είναι product tankers που αντιστοιχούν στο 18,64% (dwt) της παγκόσμιας χωρητικότητας.Φορτηγά Ακόμα 220 από τα 439 είναι φορτηγά πλοία που αντιστοιχούν σε 12,73% της συνολικής ναυπηγούμενης χωρητικότητας στην κάθε κατηγορία αντιστοίχως, 60 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αντιστοιχούν σε 10,40% της ναυπηγούμενης χωρητικότητας (dwt) και 7 είναι πλοία διαφόρων τύπων.Εξειδικευμένα πλοία Είναι αξιοσημείωτο ότι οι παραγγελίες της ελληνικής πλοιοκτησίας το 2011 υποδηλώνουν μία τάση προς τα εξειδικευμένα πλοία όπως τα LNG πλοία, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και σε πλοία εξόρυξης πετρελαίου (drilling ships).Προφίλ Το ηλικιακό προφίλ του ελληνικής σημαίας στόλου το 2011 ήταν 11,3 έτη -με 50% του στόλου ηλικίας μικρότερης των 10 ετών- συγκρινόμενο με 17 έτη για το 2000, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου στόλου ήταν 12,8 έτη και του ελληνόκτη του στόλου 10,5 έτη
Στο τέλος Δεκεμβρίου 2011, οι παραγγελίες νεότευκτων...
πλοίων ελληνικών συμφερόντων ανήλθαν σε 439 πλοία (άνω των 1.000 gt) συνολικής χωρητικότητας 40,67 εκ.dwt, σύμφωνα με στοιχεία της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia που δημοσιοποίησε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.Επιπροσθέτως στο πρώτο τετράμηνο του 2012 παραγγέλθηκαν άλλα 38 πλοία σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny.Όσον αφορά τους τύπους των ποντοπόρων που παραγγέλθηκαν, από τα 439 πλοία ελληνικών συμφερόντων της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia, 152 είναι δεξαμενόπλοια που αντιπροσωπεύουν το 27,45% της παγκόσμιας ναυπηγούμενης χωρητικότητας (σε dwt).Δεξαμενόπλοια Ειδικότερα, 67 είναι δεξαμενόπλοια αργού και προϊόντων πετρελαίου που αντιστοιχούν στο 28,10% του παγκόσμιου dwt, 30 είναι δεξαμενόπλοια LNG και LPG που αντιστοιχούν στο 39,34% της παγκόσμιας χωρητικότητας (dwt) και 55 είναι product tankers που αντιστοιχούν στο 18,64% (dwt) της παγκόσμιας χωρητικότητας.Φορτηγά Ακόμα 220 από τα 439 είναι φορτηγά πλοία που αντιστοιχούν σε 12,73% της συνολικής ναυπηγούμενης χωρητικότητας στην κάθε κατηγορία αντιστοίχως, 60 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αντιστοιχούν σε 10,40% της ναυπηγούμενης χωρητικότητας (dwt) και 7 είναι πλοία διαφόρων τύπων.Εξειδικευμένα πλοία Είναι αξιοσημείωτο ότι οι παραγγελίες της ελληνικής πλοιοκτησίας το 2011 υποδηλώνουν μία τάση προς τα εξειδικευμένα πλοία όπως τα LNG πλοία, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και σε πλοία εξόρυξης πετρελαίου (drilling ships).Προφίλ Το ηλικιακό προφίλ του ελληνικής σημαίας στόλου το 2011 ήταν 11,3 έτη -με 50% του στόλου ηλικίας μικρότερης των 10 ετών- συγκρινόμενο με 17 έτη για το 2000, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου στόλου ήταν 12,8 έτη και του ελληνόκτη του στόλου 10,5 έτη
10 σχόλια:
Κάποτε εἶχε πεῖ ἕνας ἐφοπλιστής ὅτι ἄν παραγγείλει πλοῖο σέ ἑλληνικά ναυπηγεῖα, δέν θά ξέρει πότε θά το πάρει. Δέν ἔχουν ἄδικο.
Έχεις δίκιο .
ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ .
ΖΗΤΩ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ .
Κάτω οι κακοί ναυτεργάτες.
Να πουληθούν όλα σε ξένους γιατί οι Έλληνες τολμούν να απεργούν που τους έχουν και δουλεύουν με ξεροκόμματα.
άστο καταλάβαμε...
ρΕ ΚΟΎΜΟΥΛΕ Πόσο ανθέλληνας και ακροδεξιός συντηρητικούλης μπορεί να είσαι ;
Αντί να πάρεις το μέρος των Ελλήνων εργαζομένων κάθεσαι και υπερασπίζεσαι το πιο αιματοβαμμένο κεφάλαιο που υπάρχει, το εφοπλιστικό.
Ούτε σφογγοκωλάριος του Αγγελικούση και του Μαρινάκη να ήσουν.
Να χαρώ εγώ κάτι "πατριώτες"...
@ MΑΚΙΑΒΕΛΙ
1) ὁ ναυτεργάτης δέν ἔχει καμμιά σχέση μέ τά ναυπηγεῖα.
2)Τό ναυπηγεῖο παίρνει μιά παραγγελία, μιά προκαταβολή καί ὀφείλει νά παραδώσει τό πλοῖο στή συγκεκριμμένη Ημερομηνία.
3) Ἄν τό πλοῖο δέν παραδοθεῖ, τότε ὁ ἐφοπλιστής θά πάει ἀλλού γιά τό ἐπόμενο καράβι του, ὅπως κι΄ἐσύ θά πᾶς σέ ἄλλο συνεργεῖο ὅταν δέν σου παραδώσουν τ΄αὐτιοκίνητο τήν συμφωνημένη ἡμέρα.
4) Ἡ ἀπεργία εἶναι θεμιτή,νόμιμη, καί δικαίωμα τῶν έργαζομένων, γιά καλυτέρευση τῶν μισθῶν τους, καί των συνθηκῶν ἐργασίας τους, καί ὄχι γιά ἐπείδειξη ἰδεολογικῆς δύναμης. Τά ἀποτελέσματα τά βλέπουμε.
Ο ναυτεργάτης έχει άμεση σχέση με τα ναυπηγεία γιατί το αιώνιο επιχείρημα των εφοπλιστών είναι οι απεργίες, οι στάσεις εργασίας και το κόστος για αυτό και διαλέγουν την απάνθρωπη κίνα , με 14ωρο εργασία, μισθούς λίγων ευρώ , άδεια ακόμη και για τουαλέτα και απαγόρευση απεργίας.
Στην δική σου "ελέυθερη αγορά" ναι , ο εφοπλιστής θα μπορεί να πάει αλλού. Σε κυριάρχο κράτος , παρεμβατικό, εθνικό με τσαμπουκά θα μείνει εκεί αλλιώς υπάρχουν κι άλλοι τρόποι.
Το εφοπλιστικό κεφάλαιο καταλαβαίνει μόνο με την γλώσσα της δύναμης και την απεργία , όλα τα άλλα απλά δεν του κάνουν το παραμικρό.
1) Ναυτεργάτης εἶναι ὁ ἐργαζόμενος στό πλοῖο, δηλαδή ὁ ναυτικός. Δέν εἶναι ὁ ἐργαζόμενος σέ ναυπηγεῖο. Μπερδεύεις βασικούς ἐργασιακούς ὅρους.
2) Λέ,ς ὅτι τό ἁἰώνιο ἑπιχείρημα"τῶν ἐφοπλιχτῶν εἶναι οϊ ἀπεργίες κλπ. Δηλαδή κατά τήν ἄποψη σου, ἐσύ θά ἔδινες παραγγελία σ΄ἑνα ναυπηγεῖο, χωρίς νά ξέρεις πότεθά πάρεις τό πλοῖο σου; Ναί ἤ ὄχι;
3) Λές ὅτι τό ἐφοπλιστικό κεφάλαιο καταλαβαίνει μόνο τήν δύναμη τῆς ἀπεργίας. Καί λοιπόν; Δηλαδή; Ποιό τό ἀποτέλεσμα;
4)Λές ἀκόμη ὅτι στό κυρίαρχο κράτος ¨ο έφοπλιστής θά μείνει ἐκεῖ (στό κράτος). Ὅπως φαίνεται εἶσαι ἄσχετος, πού δέν ξέρεις πῶς ἀνά πάσα στιγμή μπορεῖ κάποιος πλοιοκτήτης ν΄ ἀλλάξει σημαία στό πλοῖο του, καί σύ θά τόν ψάχνεις...μεσοπέλαγα. Μαύρισε ἡ ψυχή μου, ὅταν μιά φορά στήν Λευκάδα εἶδα τά τουριστικά σκάφη πού κάνουν τόν γύρο τοῦ νησιοῦ νά εἶναι κατασκευασμένα στό..... Κουσάντασι. (ἐλπίζω νά ξέρεις πού εἶναι αὐτό). Ἐσύ βέβαια, μένεις μέ τήν "δύναμη τῆς (τυφλῆς) ἀπεργίας", που΄καταλαβαίνει ὁ έφοπλιστής!! Μᾶλλον ἐσύ δέν καταλαβαίνεις τίποτά!
5) Καί κάτι τελευταῖο. Ποιός σου εἶπε ἄμυαλε , ὅτι εἶμαι τῆς "ἐλεύθερης ἀγορᾶς";
κου-μούλε είσαι τραγική περίπτωση ακροδεξιάς ρητορείας.
Όταν μιλάμε για "κακούς ναυτεργάτες" (σχόλιο 2) γίνεται για τον ίδιο λόγο που αναφέρθηκαν τα "ζητω οι εφοπλιστές" , απλώς απομονώνεις λέξεις όπως σε βολεύει.
2) θα πρέπει να μας εξηγήσεις πως υπουργοί όπως ο Χολέβας επι επταετίας κατάφεραν το 70% των πλοίων να είναι σε Ελληνική σημαία.
3) ΠΩς ΤΌΤΕ ναυπηγούσαν εδώ ; Πως θεσπίστηκε νόμος για τα 3/4 των εργαζομένων να είναι Έλληνες ;(ακόμη και στα πληρώματα που η ασύδοσία είναι απίστευτη)
4)Η "συνεννόηση" είναι πιθανόν καλή για το Αγγλικό κεφάλαιο που έχει υπερκέρδη και μπορεί να δώσει παροχές στον εργαζόμενο. Το Ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο δεν καταλαβαίνει αλλιώς και ο μόνος λόγος που μπορεί και πάει στις Κίνες για ναυπηγεία είναι απλά η ελεγχόμενη απο αυτό κυβερνηση .
Προφανώς η απεργία σου φέρνει αλεργία...
ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΕς ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ Ή ΝΑ ΑΛΛΆΞΕΙ ΣΗΜΑΙΑ (ΕΥΚΟΛΙΑΣ, ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΗ, ΠΕΣ ΤΗΝ ΟΠΩΣ ΘΕΣ).
Η λέξη παρεμβατισμός ή εξαναγκασμός σου είναι άγνωστη , αυτά παθαίνεις όταν έχεις γαλουχηθεί με φρίντμαν και χαγιεκ .
πρεμούρα όμως ο cummulus για το δικαίωμα του εφοπλιστή.
Για το δικαίωμα του εργάτη τσιμουδιά !
Σκίσιμο για την ανταγωνιστηκότητα .
Κουβέντα όμως για την αδιαφορία των καραβοκύρηδων για την πείνα του λαού.
Είναι να αναρωτιεται κανείς αν όλοι αυτοί που αποκαλούνται "πατριώτες" και γράφουν και με πνεύματα έχουν κάποια φαντασίωση οτι είναι και οι ίδιοι κάτι σαν τον Λαιμό ...
Κάπου εδώ βέβαια θα πρέπει να θυμίσουμε πως οι αγαπημένοι σου εφοπλιστές αντικαθιστούν τους Έλληνες εργαζόμενους με ξένους (είναι φθηνοί σαν τα ναυπηγεία που προτιμούν).
Να θυμίσουμε πως το ίδιο έκαναν και στην κρίση του 1932.
Αλλα ξέχασα ...ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΠΑΝΑΜΑ Ή ΚΥΠΡΟΥ...
Και για να τελειώνουμε "άδωνι" μια που έχει πλάκα η αντιλαική μισελληνική παρέμβασή σου ...
Όλα αυτά τα δικαιολογητικά που λες είναι αυτά που λένε ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ με κοινό παρονομαστή την ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ.
Η ανταγωνιστικότητα τους έκανε να τρέχουν στο Πεκίνο για ναυπηγήσεις (εσύ τους δικαιολογείς).
Το 'μεγάλο κόστος' (ανα λαμαρίνα) τους έκανε να θέλουν να φέρουν τους Άραβες στα ναυπηγεία.
Η "ανταγωνιστικότητα" του Κωνσταντακόπουλου έφερε εδώ την cosco , ε κου-μούλε ...
Η ανταγωνιστικότητα των εφοπλιστών γέμισε με άιμα τα πληρώματα στον β' παγκόσμιο πόλεμο όταν χτυπούσαν οι δυνάμεις του άξονα και πέθαιναν οι εργάτες για να κονομάνε οι φίλοι σου...ε κου-μούλε ?
Η "ανταγωνιστικότητα" δεν αντικατέστησε τα πληρώματα με ξένους και παίρνουν και επιδότηση απο το κράτος για να έχουν και 5-6 Έλληνες , ε κου-μούλε ;
Η "ανταγωνιστικότητα" δεν έφερε τις φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές και τα αφορολόγητα κάυσιμα ,ε κου-μούλε ;(την ώρ που τα καύσιμα είναι πανάκριβα για τον λαό)
H "ανταγωνιστικότητα" δεν έφερε σαπιοκάραβα να πλέουν λόγω κόστους , δεν θρυνήσαμε θύματα πχ ΣΑΜΙΝΑ ;
Γιατί δεν πας στους συγγενείς των νεκρών να πεις για ανταγωνιστικότητα ;
Γιατί δεν πας στους εργάτες στο Πέραμα να μιλήσεις για "δικαίωμα του εφοπλιστή " ; κάτι μου λέει πως θα είσαι ή άφαντος ή πολυυυυυύ ευγενικός !
Δημοσίευση σχολίου