Η ΝΕΛ κόβει τα δρομολόγια στις άγονες γραμμές της
Σε δηλώσεις του στο ΑΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της NEL Γιάννης Αβραντίνης, επιβεβαίωσε πως η εταιρία θα προχωρήσει στην επίσχεση εργασίας η οποία θα επιδοθεί μέσω δικηγορικού γραφείου στον...υπηρεσιακό υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Γιάννη Στουρνάρα. Μάλιστα, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο τα πλοία της εταιρίας από αύριο να «ρίξουν άγκυρα» και να μην πραγματοποιούν δρομολόγια σε...
άγονες γραμμές, αφού καμία από τις πετρελαϊκές εταιρίες δεν κάνει πίστωση, ενώ και οι τράπεζες δεν μπορούν να παρέμβουν και να χρηματοδοτήσουν την NEL.
Σε επίσχεση υπηρεσιών προχωρά η ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου (NEL), αφού υπάρχουν οφειλές από το υπουργείο Ανάπτυξης οι οποίες ξεπερνούν τα 8.800.000 ευρώ. Σύμφωνα με το Lesvosnews.net, στο εξώδικο που έχει ήδη αποσταλεί προς το Γενικό Γραμματέα Ναυτιλίας, το Διευθυντή των Θαλασσίων Συγκοινωνιών, το Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και το Γενικό Γραμματέα Ασφάλεια Ναυσιπλοΐας, αναφέρεται, ότι ενώ έχουν υποβληθεί από την εταιρεία NEL και τη θυγατρική της εταιρεία «Σι-Λίνγκ Φέρρις» ανά μήνα οι σχετικές αιτήσεις δρομολογήσεων για την περίοδο Σεπτεμβρίου 2011 έως τον Απρίλιο του 2012 προς τις αρμόδιες διευθύνσεις, συνοδευόμενες από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ενώ η εταιρεία εκτελεί ανελλιπώς κάθε συμβατική της υποχρέωση ως ανάδοχος βάσει των όρων της σύμβασης, το ελληνικό δημόσιο αρνείται να εξυπηρετήσει στοιχειωδώς τις συμβατικές υποχρεώσεις και να αποδώσει εμπροθέσμως και προσηκόντως το μεγαλύτερο μέρος των οφειλομένων μισθωμάτων από την εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας και γι αυτό το λόγο και οι δύο εταιρείες προβαίνουν σε δήλωση επίσχεσης υπηρεσιών.
Μάλιστα από την εταιρία δεν αποκλείεται αν δεν δοθούν τα χρήματα να κατατεθούν αγωγές αποζημίωσης.
Σε περίπτωση που συμβούν όλα τα παραπάνω, τα δρομολόγια που δεν θα εκτελούνται είναι τα εξής:
1) Λαύριο- Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος
2) Θεσσαλονίκη- Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου
3) Καβάλα- Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου
4) Καβάλα- Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Καρλόβασι – Αγ. Κήρυκος
5) Λαύριο/Ραφήνα – Ψαρά – Μεστά Χίου
6) Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο
7) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Σίκινος – Φολέγανδρος – Κίμωλος – Μήλος
8) Σύρος – Πάρος – Σέριφος – Σίφνος – Κίμωλος – Μήλος
9) Σύρος – Τήνος – Άνδρος
10) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Δονούσα – Αιγιάλη -Κατάπολα – Κουφονήσι – Σχοινούσα – Ηράκλεια – Νάξος – Πάρος – Σύρος
11) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Φολέγανδρος – Σίκινος- Ίος – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη
άγονες γραμμές, αφού καμία από τις πετρελαϊκές εταιρίες δεν κάνει πίστωση, ενώ και οι τράπεζες δεν μπορούν να παρέμβουν και να χρηματοδοτήσουν την NEL.
Σε επίσχεση υπηρεσιών προχωρά η ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου (NEL), αφού υπάρχουν οφειλές από το υπουργείο Ανάπτυξης οι οποίες ξεπερνούν τα 8.800.000 ευρώ. Σύμφωνα με το Lesvosnews.net, στο εξώδικο που έχει ήδη αποσταλεί προς το Γενικό Γραμματέα Ναυτιλίας, το Διευθυντή των Θαλασσίων Συγκοινωνιών, το Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και το Γενικό Γραμματέα Ασφάλεια Ναυσιπλοΐας, αναφέρεται, ότι ενώ έχουν υποβληθεί από την εταιρεία NEL και τη θυγατρική της εταιρεία «Σι-Λίνγκ Φέρρις» ανά μήνα οι σχετικές αιτήσεις δρομολογήσεων για την περίοδο Σεπτεμβρίου 2011 έως τον Απρίλιο του 2012 προς τις αρμόδιες διευθύνσεις, συνοδευόμενες από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ενώ η εταιρεία εκτελεί ανελλιπώς κάθε συμβατική της υποχρέωση ως ανάδοχος βάσει των όρων της σύμβασης, το ελληνικό δημόσιο αρνείται να εξυπηρετήσει στοιχειωδώς τις συμβατικές υποχρεώσεις και να αποδώσει εμπροθέσμως και προσηκόντως το μεγαλύτερο μέρος των οφειλομένων μισθωμάτων από την εκτέλεση δημόσιας υπηρεσίας και γι αυτό το λόγο και οι δύο εταιρείες προβαίνουν σε δήλωση επίσχεσης υπηρεσιών.
Μάλιστα από την εταιρία δεν αποκλείεται αν δεν δοθούν τα χρήματα να κατατεθούν αγωγές αποζημίωσης.
Σε περίπτωση που συμβούν όλα τα παραπάνω, τα δρομολόγια που δεν θα εκτελούνται είναι τα εξής:
1) Λαύριο- Αγ. Ευστράτιος – Λήμνος
2) Θεσσαλονίκη- Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου
3) Καβάλα- Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου
4) Καβάλα- Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Καρλόβασι – Αγ. Κήρυκος
5) Λαύριο/Ραφήνα – Ψαρά – Μεστά Χίου
6) Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο
7) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Σίκινος – Φολέγανδρος – Κίμωλος – Μήλος
8) Σύρος – Πάρος – Σέριφος – Σίφνος – Κίμωλος – Μήλος
9) Σύρος – Τήνος – Άνδρος
10) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Δονούσα – Αιγιάλη -Κατάπολα – Κουφονήσι – Σχοινούσα – Ηράκλεια – Νάξος – Πάρος – Σύρος
11) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Φολέγανδρος – Σίκινος- Ίος – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου