Ηράκλειο: Σε τεντωμένο σχοινί η μεταφορά των μαθητών
Σε... λεπτό πάγο βαδίζει το μεταφορικό έργο των μαθητών για τη νέα
σχολική περίοδο και όλες οι ενδείξεις μαρτυρούν νέο αδιέξοδο. Το
Υπουργείο Εσωτερικών εμφανίζεται αμετανόητο, καθώς η νέα εγκύκλιος που
εστάλη στους δήμους είναι ίδια και απαράλλαχτη με την υπουργική απόφαση
του 2011, που λίγο έλλειψε να τινάξει στον αέρα τη διαδικασία, μεσούσης
της σχολικής χρονιάς. Η εγκύκλιος έχει φτάσει στη Λότζια Ηρακλείου και
οι αρμόδιοι που επεξεργάζονται τον φάκελο είναι κάθε άλλο παρά
αισιόδοξοι...
για θετική έκβαση στην υπόθεση.
«Φοβάμαι νέο αδιέξοδο» δηλώνει στο prismanews.gr ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Νίκος Γιαλυτάκης, και συμπληρώνει: «Περιμέναμε αλλαγές, τουλάχιστον στα σημεία που είχαν δημιουργήσει πριν από μήνες το ''ναυάγιο'' στον διαγωνισμό για το μεταφορικό έργο των μαθητών στο Ηράκλειο, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη».
Αυτό σημαίνει πως ο νέος διαγωνισμός που θα προκηρυχθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου, θα έχει εκτός απροόπτου την ίδια κατάληξη, «ναυάγιο». Αγκάθι αποτελεί το βασικό αίτημα των λεωφορειούχων για τα μισθώματα. Το ΚΤΕΛ εκτιμά ότι τα χρήματα που προβλέπονται στη σύμβαση δεν καλύπτουν ούτε τα έξοδα του μεταφορικού έργου (η εγκύκλιος δεν προβλέπει τα «νεκρά» δρομολόγια, αυτά δηλαδή που γίνονται από το σημείο στάσης του οχήματος μέχρι το σημείο παραλαβής των μαθητών) και είχε... σαμποτάρει τον διαγωνισμό με αποχή. Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να κάνει και αυτή τη φορά.
«Εμείς θα ξεκινήσουμε την καταγραφή των μαθητών και των δρομολογίων, όπως οφείλουμε να κάνουμε. Πάντως, δεν είμαι αισιόδοξος ότι ο διαγωνισμός αυτή τη φορά θα είναι γόνιμος» επισημαίνει ο αντιδήμαρχος, υπεύθυνος για θέματα παιδείας και νεολαίας του Δήμου Ηρακλείου Νίκος Γιαλυτάκης.
Η ΚΕΔΕ
Η ΚΕΔΕ σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, σύμφωνα με το prismanews.gr, είχε επισημάνει ότι, σε σχέση με τον προγραμματισμό για τη μεταφορά των μαθητών κατά τη σχολική χρονιά 2012-2013, παραμένει ορατός ο κίνδυνος να μην έχει λυθεί το θέμα μέχρι την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ο βασικό λόγος η απίστευτη «βαβυλωνία» που έχει προκύψει στην όλη διαδικασία.
Επισημαίνεται ότι οι προβλεπόμενοι πόροι για τη μεταφορά των μαθητών για το 2012 ανέρχονται στο ίδιο με το 2011 ποσό των 140 εκατ. ευρώ, εξαιτίας όμως των συνεχών παρατάσεων για την οριστική επίλυση του προβλήματος, μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση του πραγματικού προϋπολογισμού.
για θετική έκβαση στην υπόθεση.
«Φοβάμαι νέο αδιέξοδο» δηλώνει στο prismanews.gr ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Νίκος Γιαλυτάκης, και συμπληρώνει: «Περιμέναμε αλλαγές, τουλάχιστον στα σημεία που είχαν δημιουργήσει πριν από μήνες το ''ναυάγιο'' στον διαγωνισμό για το μεταφορικό έργο των μαθητών στο Ηράκλειο, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη».
Αυτό σημαίνει πως ο νέος διαγωνισμός που θα προκηρυχθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου, θα έχει εκτός απροόπτου την ίδια κατάληξη, «ναυάγιο». Αγκάθι αποτελεί το βασικό αίτημα των λεωφορειούχων για τα μισθώματα. Το ΚΤΕΛ εκτιμά ότι τα χρήματα που προβλέπονται στη σύμβαση δεν καλύπτουν ούτε τα έξοδα του μεταφορικού έργου (η εγκύκλιος δεν προβλέπει τα «νεκρά» δρομολόγια, αυτά δηλαδή που γίνονται από το σημείο στάσης του οχήματος μέχρι το σημείο παραλαβής των μαθητών) και είχε... σαμποτάρει τον διαγωνισμό με αποχή. Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να κάνει και αυτή τη φορά.
«Εμείς θα ξεκινήσουμε την καταγραφή των μαθητών και των δρομολογίων, όπως οφείλουμε να κάνουμε. Πάντως, δεν είμαι αισιόδοξος ότι ο διαγωνισμός αυτή τη φορά θα είναι γόνιμος» επισημαίνει ο αντιδήμαρχος, υπεύθυνος για θέματα παιδείας και νεολαίας του Δήμου Ηρακλείου Νίκος Γιαλυτάκης.
Η ΚΕΔΕ
Η ΚΕΔΕ σε πρόσφατη συνάντηση που είχε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών, σύμφωνα με το prismanews.gr, είχε επισημάνει ότι, σε σχέση με τον προγραμματισμό για τη μεταφορά των μαθητών κατά τη σχολική χρονιά 2012-2013, παραμένει ορατός ο κίνδυνος να μην έχει λυθεί το θέμα μέχρι την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ο βασικό λόγος η απίστευτη «βαβυλωνία» που έχει προκύψει στην όλη διαδικασία.
Επισημαίνεται ότι οι προβλεπόμενοι πόροι για τη μεταφορά των μαθητών για το 2012 ανέρχονται στο ίδιο με το 2011 ποσό των 140 εκατ. ευρώ, εξαιτίας όμως των συνεχών παρατάσεων για την οριστική επίλυση του προβλήματος, μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση του πραγματικού προϋπολογισμού.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου