Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Να υπερασπιστούμε τις ζωές, τις δουλειές και τις γειτονιές μας

Η άρνηση της ελληνικής εργατικής τάξης να αποδεχτεί την αθρόα λαθρομεταναστευση είναι άρνηση να αποδεχθεί την εξόντωση της και την απώλεια όλων όσων κατέκτησε εδώ κι έναν αιώνα


 Η μεγαλοαστική πολιτική της αντικατάστασης της ελληνικής εργατικής τάξης από απολίτικους, πολιτισμικά καθυστερημένους και εξαθλιωμένους μετανάστες ένα σκοπό έχει: τη διαιώνιση της σκλαβιάς. Το φαινόμενο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Ανεξάρτητα αν τα κόμματα και τα ξεπουλημένα Μ.Μ.Ε., βασικοί υποστηρικτές αυτής της πολιτικής, προεκλογικά ανέδειξαν ένα...
μέρος από τις πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος, προς άγραν ψήφων, η ελληνική κοινωνία βιώνει καθημερινά τις συνέπειες του φαινομένου. Ο κατασκευαστικός κλάδος, ο ναυπηγοεπισκευαστικός, ο κλάδος της καθαριότητας, όλες οι βοηθητικές εργασίες σε όλους τους κλάδους, λειτουργούν πλέον κυρίως με μετανάστες, χαμηλόμισθους, ανασφάλιστους, στέλνοντας στην ανεργία εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες.

Η ανοχή του κράτους σε οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια, προκειμένου να διευκολύνει αυτή την πολιτική, σε συνδυασμό με τον τελευταίο νόμο για την ιθαγένεια και την τακτική των ανοιχτών συνόρων, αποτέλεσαν τους βασικούς παράγοντες συσσώρευσης τουλάχιστον 2.500.000 μεταναστών, κυρίως στα αστικά κέντρα. Σε ένα τόπο που ήδη πλήττεται από οικονομική κρίση και ανεργία, άνθρωποι με διαφορετικά ήθη από τα δικα μας, προερχόμενοι μάλιστα από χώρες που η ανθρώπινη ζωή μετράει πολύ λίγο, προκειμένου να επιβιώσουν γκετοποιούνται, δημιουργούν συμμορίες και τελικά εγκληματούν. Έτσι, τα μαχαιρώματα και οι φόνοι από μετανάστες, με θύματα άλλοτε Έλληνες κι άλλοτε άλλους μετανάστες, είναι τακτικότατα. Γενικά, όλο τα φάσμα της εγκληματικότητας έχει επανδρωθεί από μετανάστες, που προσβλέπουν στην εύκολη διαβίωση.

Οι πολίτες αυτού του τόπου είναι πραγματικά ανυπεράσπιστοι μπροστά σε αυτή την άνοδο της εγκληματικότητας. Εάν ένας πολίτης διαμαρτυρηθεί για της εγκληματικότητα των μεταναστών, κατηγορείται από δεξιά κι από αριστερά σαν ρατσιστής, φασίστας, ξενοφοβικός κ.α. Η άποψη περί «ταξικών μας αδερφών» είναι εντελώς λαθεμένη. Οι μετανάστες από την Ασία, όταν φθάνουν εδώ, ασχολούνται περιστασιακά σαν ανειδίκευτοι εργάτες και σύντομα εμπλέκονται στα κυκλώματα του εγκλήματος. Αν είναι ταξικά αδέρφια μας ας πάνε στον τόπο τους και να αγωνιστούν για την αλλαγή των κοινωνικών συνθηκών εκεί.
Οι Έλληνες πολίτες, μπροστά στην ανικανότητα του αστικού κράτους να τους παρέχει την στοιχειώδη ασφάλεια και στην αδιαφορία της σταλινογενούς αριστεράς για την λαθρομετανάστευση, πρέπει να αυτόπροστατευθούν.

Στους εργασιακούς χώρους, να μην επιτρέψουμε τις απολύσεις συναδέλφων και την αντικατάσταση τους από μετανάστες. Όταν γίνονται προσλήψεις, να απαιτούμε την προτεραιότητα Ελλήνων ανέργων και να μην υπάρχει ούτε ένας ανασφάλιστος.
Στις γειτονιές, πρέπει να οργανωθούν πολιτοφυλακές, με σκοπό την αποτροπή τη εγκληματικότητας στη περιοχή. Πρέπει όλοι να εξοπλιστούμε με εργαλεία αποτροπής βιαστών ή κλεφτών (σπρέι πιπεριού κ.α.), και να φροντίζουμε να μην κυκλοφορούμε μόνοι.
Ο αγώνας για την επιβίωση της εργατικής μας τάξης και η πάλη ενάντια στην αθρόα εισαγωγή πολιτικά και ταξικά καθυστερημένων μαζών είναι ένα και το αυτό.Χρήστος Χατζής

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP