ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ
ΑΚΟΥΣΑΝ ΧΘΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Ο ΡΑΪΧΕΝΜΠΑΧ, ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Το παραμύθι των ΜΜΕ, λέει οτι την Παρασκευή, θα γίνει η ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης. Και είναι παραμύθι, αφού οι προγραμματικές δηλώσεις ακούστηκαν εχθές απο τον ουσιαστικό πρωθυπουργό της χώρας τον ...
Ράϊχενμπαχ.
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Σ' αυτό το έσχατο σημείο εξευτελισμού έχουν φέρει την χώρα τα ντόπια ξεπουλημένα εγγαστρίμυθα.
Κι άφού λοιπόν μίλησε το αφεντικό τους, απο σήμερα πιάνουν.... δουλειά.
Νάσου λοιπόν και ο νέος υπουργός ναυτιλίας, ο Κ. Μουσουρούλης που ξεκίνησε με αρκετό στόμφο αλλα και με το ανάλογο νεοταξίτικο θράσος να ετοιμάζει την κοινή γνώμη για το όργιο ξεπουλήματος που έχει ήδη σχεδιαστεί.
Και η αρχή γίνεται με τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, του Πειραιά, και της Θεσσαλονίκης. Παρακάτω υπάρχουν αφ'ένός οι σημερινές δηλώσεις του νέου υπουργίσκου, και αφ'έτέρου το νεοφασιστικό- νεοταξίτικο θράσος "για τις ιδιωτικοποιήσεις" που έχει ενας "τυπάκος" ο οποίος απο το 2004 μέχρι σήμερα ήταν κρατικοδίαιτος σαν διορισμένος Γ. Γραμματέας υπουργείων,αλλα και (έμμισθο στέλεχος) μιας σειράς επιτροπών και υποεπιτροπών. Όποιος ρίξει μια ματιά στο βιογραφικό του κυρίου, θα φρίξει....
Μεταλληνός
Το πλαίσιο της συζήτησης που είχε στη χθεσινή συνάντησή του με τον Χορστ Ράιχενμπαχ αποκάλυψε την Τρίτη, ο υπουργός Ναυτιλίας Κώστας Μουσουρούλης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα 99,5.
Για τη συνάντηση του με τον κ. Ράιχενμπαχ για τις αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών, είπε:
«Μιλάμε όχι μόνο γι' αυτές. Έγινε μια ανταλλαγή απόψεων για τις παραχωρήσεις, τις ιδιωτικοποιήσεις δραστηριοτήτων και στον τομέα των λιμένων και στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, και, κυρίως, την κρουαζιέρα. Η διεθνής εμπειρία είναι πολύ σημαντική και μπορεί να εξαχθεί στο ελληνικό σύστημα».
Ερωτηθείς αν μιλάει για αποκρατικοποιήσεις μόνο για τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης ή και για της Ραφήνας και του Λαυρίου, απάντησε:
«Όταν λέμε αποκρατικοποίηση λιμανιών είναι λάθος ο όρος. Εγώ θα έλεγα, ιδιωτικοποίηση, δια της μεθόδου των παραχωρήσεων ορισμένων δραστηριοτήτων. Αυτός είναι ο σωστός όρος. Βέβαια γνωρίζεται πολύ καλά ποιοί είναι οι εμπλεκόμενοι σ αυτό το σύνθετο σύστημα».
«Υπάρχουν δώδεκα ανώνυμες εταιρίες, δύο από αυτές είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. Ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη. Μιλάμε γι' αυτές σ' αυτή τη φάση», σημείωσε.
Στη συνέχεια, ερωτήθηκε για το ενδεχόμενο αντιδράσεων από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους των δύο εταιρειών:
«Εγώ δεν έχω έρθει εδώ, και νομίζω δεν είναι αυτή η εντολή μου, να κάνω το διαιτητή αντικρουόμενων απόψεων, αν υπάρχουν. Εγώ γνωρίζω ποιά είναι η πολιτική της κυβέρνησης, ποιό είναι το πλαίσιο της προγραμματικής σύγκλισης των τριών κομμάτων και πάνω σ' αυτό θα κινηθώ Αυτός είναι ο καμβάς αυτής της κυβέρνησης. Όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σ' αυτό τον καμβά η θα προσαρμοστεί προκειμένου να ανταποκριθεί ή θα αποχωρήσει. Είναι σαφές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι το διαφορετικό. Αλλά δεν έχω τέτοια αίσθηση ότι κάθε λιμάνι χαράζει τη στρατηγική του ή τον καημό του».
Το παραμύθι των ΜΜΕ, λέει οτι την Παρασκευή, θα γίνει η ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης. Και είναι παραμύθι, αφού οι προγραμματικές δηλώσεις ακούστηκαν εχθές απο τον ουσιαστικό πρωθυπουργό της χώρας τον ...
Ράϊχενμπαχ.
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Σ' αυτό το έσχατο σημείο εξευτελισμού έχουν φέρει την χώρα τα ντόπια ξεπουλημένα εγγαστρίμυθα.
Κι άφού λοιπόν μίλησε το αφεντικό τους, απο σήμερα πιάνουν.... δουλειά.
Νάσου λοιπόν και ο νέος υπουργός ναυτιλίας, ο Κ. Μουσουρούλης που ξεκίνησε με αρκετό στόμφο αλλα και με το ανάλογο νεοταξίτικο θράσος να ετοιμάζει την κοινή γνώμη για το όργιο ξεπουλήματος που έχει ήδη σχεδιαστεί.
Και η αρχή γίνεται με τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας, του Πειραιά, και της Θεσσαλονίκης. Παρακάτω υπάρχουν αφ'ένός οι σημερινές δηλώσεις του νέου υπουργίσκου, και αφ'έτέρου το νεοφασιστικό- νεοταξίτικο θράσος "για τις ιδιωτικοποιήσεις" που έχει ενας "τυπάκος" ο οποίος απο το 2004 μέχρι σήμερα ήταν κρατικοδίαιτος σαν διορισμένος Γ. Γραμματέας υπουργείων,αλλα και (έμμισθο στέλεχος) μιας σειράς επιτροπών και υποεπιτροπών. Όποιος ρίξει μια ματιά στο βιογραφικό του κυρίου, θα φρίξει....
Μεταλληνός
Το πλαίσιο της συζήτησης που είχε στη χθεσινή συνάντησή του με τον Χορστ Ράιχενμπαχ αποκάλυψε την Τρίτη, ο υπουργός Ναυτιλίας Κώστας Μουσουρούλης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα 99,5.
Για τη συνάντηση του με τον κ. Ράιχενμπαχ για τις αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών, είπε:
«Μιλάμε όχι μόνο γι' αυτές. Έγινε μια ανταλλαγή απόψεων για τις παραχωρήσεις, τις ιδιωτικοποιήσεις δραστηριοτήτων και στον τομέα των λιμένων και στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, και, κυρίως, την κρουαζιέρα. Η διεθνής εμπειρία είναι πολύ σημαντική και μπορεί να εξαχθεί στο ελληνικό σύστημα».
Ερωτηθείς αν μιλάει για αποκρατικοποιήσεις μόνο για τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης ή και για της Ραφήνας και του Λαυρίου, απάντησε:
«Όταν λέμε αποκρατικοποίηση λιμανιών είναι λάθος ο όρος. Εγώ θα έλεγα, ιδιωτικοποίηση, δια της μεθόδου των παραχωρήσεων ορισμένων δραστηριοτήτων. Αυτός είναι ο σωστός όρος. Βέβαια γνωρίζεται πολύ καλά ποιοί είναι οι εμπλεκόμενοι σ αυτό το σύνθετο σύστημα».
«Υπάρχουν δώδεκα ανώνυμες εταιρίες, δύο από αυτές είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. Ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη. Μιλάμε γι' αυτές σ' αυτή τη φάση», σημείωσε.
Στη συνέχεια, ερωτήθηκε για το ενδεχόμενο αντιδράσεων από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους των δύο εταιρειών:
«Εγώ δεν έχω έρθει εδώ, και νομίζω δεν είναι αυτή η εντολή μου, να κάνω το διαιτητή αντικρουόμενων απόψεων, αν υπάρχουν. Εγώ γνωρίζω ποιά είναι η πολιτική της κυβέρνησης, ποιό είναι το πλαίσιο της προγραμματικής σύγκλισης των τριών κομμάτων και πάνω σ' αυτό θα κινηθώ Αυτός είναι ο καμβάς αυτής της κυβέρνησης. Όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σ' αυτό τον καμβά η θα προσαρμοστεί προκειμένου να ανταποκριθεί ή θα αποχωρήσει. Είναι σαφές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι το διαφορετικό. Αλλά δεν έχω τέτοια αίσθηση ότι κάθε λιμάνι χαράζει τη στρατηγική του ή τον καημό του».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου