Νέες ενισχύσεις στους εφοπλιστές ενώ ο λαός πεινάει !
Με γνώμονα την ενίσχυση του εφοπλιστικού κεφαλαίου, θα κινηθεί το
υπουργείο Ναυτιλίας.
Τάχθηκε υπέρ της ιδιωτικοποίησης των λιμανιών!
Είπε πως «δεν είναι εκτός δημοσίου ελέγχου τα λιμάνια, ακόμη και αν προχωρήσει περισσότερο η ιδιωτικοποίηση ή η αποκρατικοποίηση» αφού «ο δημόσιος έλεγχος δε θα χαθεί, απλά θα νοικιάσουμε το "διαμέρισμα" σε κάποιον για κάποια χρόνια».
Μάλιστα, ανήγγειλε καινούριες ενισχύσεις στο αρπακτικό εφοπλιστικό...
κεφάλαιο.
Χαρακτηριστικά ανέφερε πως «κάνουμε προσπάθειες να επιταχύνουμε τις πληρωμές με τρόπο δίκαιο προς όλες τις εταιρείες. Δε θα κλείσουμε το μάτι σε κανέναν».
Το πόσο συνεπής θα είναι φαίνεται απο το γεγονός της δημιουργίας "άγονης γραμμής" (για τις οποίες χρηματοδοτούνται κι απο πάνω) καθώς και τα εξωφρενικά ακριβά εισιτήρια .
Επίσης, σημείωσε ότι στοχεύουμε «να συγχρηματοδοτήσουμε ένα σημαντικό μέρος του κόστους της ναυτικής εργασίας» μια και η κατεύθυνση του υπουργείου είναι «από όπου μπορούμε να δώσουμε ένα φιλί ζωής στις εταιρείες»! Όπως καταλαβαίνετε το φιλί της ζωής δεν θα το πάρουν ούτε οι μισθωτοί, ούτε οι συνταξιούχοι ή οι άνεργοι αλλά οι Εταιρείες !!!
Οι εφοπλιστές είναι αυτοί που ευθύνονται που το 80% των ναυτεργατών έχουν καθυστέρηση στα δεδουλευμένα τους ενώ καμία συλλογική σύμβαση δεν έχει ανανεωθεί για να μην πούμε για τις επιστρατεύσεις...
Επείδη στην λάσπη τα κοράκια είναι πρώτα και κατηγορούν για όλα τις απεργίες θα πρέπει να απαντήσουν για ποιό λόγο έχουν μείνει μόνο 17.000 ναυτεργάτες ενώ τα πλοία αυξάνονται .
Φυσικά κανένα απο αυτά δεν κατασκευάζεται σε Ελληνικά ναυπηγεία δείγμα του σπουδαίου πατριωτισμού των εφοπλιστών.
Είναι μάλιστα τόσο πατριώτες που προτιμούν τριτοκοσμικούς στα καράβια γιατί είναι πιο φθηνοί .
Φυσικά η νεοταξική αριστερά δεν θα πει λέξη για την ανεργία των Ελλήνων ναυτεργατών όσο αυτοί που τους παίρνουν τις δουλειές είναι οι αγαπημένοι τους αλλοδαποί...
Ξεκάθαρο ήταν το «στίγμα» που έδωσε προχτες για το θέμα ο
αρμόδιος υπουργός Κ. Μουσουρούλης, ενημερώνοντας την αρμόδια επιτροπή της
Βουλής.
Είπε πως «δεν είναι εκτός δημοσίου ελέγχου τα λιμάνια, ακόμη και αν προχωρήσει περισσότερο η ιδιωτικοποίηση ή η αποκρατικοποίηση» αφού «ο δημόσιος έλεγχος δε θα χαθεί, απλά θα νοικιάσουμε το "διαμέρισμα" σε κάποιον για κάποια χρόνια».
Μάλιστα, ανήγγειλε καινούριες ενισχύσεις στο αρπακτικό εφοπλιστικό...
κεφάλαιο.
Χαρακτηριστικά ανέφερε πως «κάνουμε προσπάθειες να επιταχύνουμε τις πληρωμές με τρόπο δίκαιο προς όλες τις εταιρείες. Δε θα κλείσουμε το μάτι σε κανέναν».
Το πόσο συνεπής θα είναι φαίνεται απο το γεγονός της δημιουργίας "άγονης γραμμής" (για τις οποίες χρηματοδοτούνται κι απο πάνω) καθώς και τα εξωφρενικά ακριβά εισιτήρια .
Επίσης, σημείωσε ότι στοχεύουμε «να συγχρηματοδοτήσουμε ένα σημαντικό μέρος του κόστους της ναυτικής εργασίας» μια και η κατεύθυνση του υπουργείου είναι «από όπου μπορούμε να δώσουμε ένα φιλί ζωής στις εταιρείες»! Όπως καταλαβαίνετε το φιλί της ζωής δεν θα το πάρουν ούτε οι μισθωτοί, ούτε οι συνταξιούχοι ή οι άνεργοι αλλά οι Εταιρείες !!!
Οι εφοπλιστές είναι αυτοί που ευθύνονται που το 80% των ναυτεργατών έχουν καθυστέρηση στα δεδουλευμένα τους ενώ καμία συλλογική σύμβαση δεν έχει ανανεωθεί για να μην πούμε για τις επιστρατεύσεις...
Επείδη στην λάσπη τα κοράκια είναι πρώτα και κατηγορούν για όλα τις απεργίες θα πρέπει να απαντήσουν για ποιό λόγο έχουν μείνει μόνο 17.000 ναυτεργάτες ενώ τα πλοία αυξάνονται .
Φυσικά κανένα απο αυτά δεν κατασκευάζεται σε Ελληνικά ναυπηγεία δείγμα του σπουδαίου πατριωτισμού των εφοπλιστών.
Είναι μάλιστα τόσο πατριώτες που προτιμούν τριτοκοσμικούς στα καράβια γιατί είναι πιο φθηνοί .
Φυσικά η νεοταξική αριστερά δεν θα πει λέξη για την ανεργία των Ελλήνων ναυτεργατών όσο αυτοί που τους παίρνουν τις δουλειές είναι οι αγαπημένοι τους αλλοδαποί...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου