Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Αυτοί οργανώνονται για νέες διεκδικήσεις και εμείς ονειρευόμαστε φιλίες και συνεργασίες μαζί τους

Για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ο τρόπος με τον οποίο εργάζεται η τουρκική εξωτερική πολιτική όσον αφορά τις σχέσεις της γειτονικής χώρας με την Ελλάδα.  Αξιοποιώντας στο έπακρο την πολιτική και οικονομική ελίτ της Ελλάδας σε συνδυασμό με ορισμένα ΜΜΕ που επιλέγουν να ακούσουν και να μεταφέρουν στην ελληνική κοινή γνώμη αυτά που θα επιθυμούσαν και όχι αυτά που πραγματικά εκπέμπουν οι γείτονες μας η Τουρκία συνεχίσει το διμέτωπο παιχνίδι της με την Ελλάδα.
Από την μία οι εμφανέστατοι δυτικού στυλ υπουργοί της τουρκικής κυβέρνησης με τους ευρωπαϊκούς τρόπους και την ευρωπαϊκή γλώσσα να μιλάνε για φιλία, για συνεργασία, για κοινές business ακόμα και στα γεωγραφικά σημεία που έχουμε διαφορές. Οι άνθρωποι αυτοί ενημερωμένοι από τους ειδικούς αναλυτές που το τουρκικό κράτος διαθέτει, πατούν με τα ωραία λόγια τους πάνω στην νεοελληνική κουλτούρα του «ωχ βρε αδελφέ παράτα μας με τα προβλήματα, ας δούμε πως θα βγάλουμε κανένα ευρώ».

Από την άλλη πλευρά όμως έχουμε την αληθινή, υπόγεια, οθωμανικού, συνομωτικού στυλ προετοιμασία του εδάφους από την Τουρκία για τη διεθνή στήριξη των διεκδικήσεων της από την Ελλάδα. Σκοπός της πολιτικής αυτής είναι η αποκοίμιση της ελληνικής κοινής γνώμης με τα όμορφα τα λόγια που όλοι θα ήθελαν να γίνουν πραγματικότητα και από την άλλη η προετοιμασία του εδάφους στο εξωτερικό για την δαιμονοποίηση και υπονόμευση της εικόνας και του κύρους της Ελλάδας, όσον αφορά τα δικαιώματα και την ύπαρξη της μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα.

Για του λόγου το αληθές ακολουθεί δημοσίευμα της μειονοτικής γνωστής για τις σχέσεις της με το τουρκικό προξενείο εφημερίδας Μπιρλίκ, η οποία στις 25 Νοεμβρίου δημοσίευσε το ακόλουθο άρθρο το οποίο μεταφράστηκε και δημοσιεύτηκε στα ελληνικά από την ιστοσελίδα  tourkikanea. 

«Στις 31 Οκτωβρίου, ο Σύλλογος Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης – μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τούρκων Δυτικής Θράκης -, ο σύλλογος Εστία του Αζερμπαϊτζάν, το Συμβούλιο Τουρκοκυπριακών Συλλόγων Αγγλίας, και το Μέτωπο Τουρκμένων του Ιράκ, οργάνωσαν στο  Imperial College του πανεπιστημίου του Λονδίνου, διάσκεψη με τίτλο «Τούρκοι του εξωτερικού».

ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ, ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΤΟΥ ΙΡΑΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ...

Στην διάσκεψη που οργανώθηκε από κοινού από τον  πρόεδρο του Συμβουλίου Τουρκοκυπριακών Συλλόγων Αγγλίας Αχμέτ Μπαστούρκ, από τον εκπρόσωπο των Τουρκμένων του Ιράκ Σουντούς Αμπάς, από τον πρόεδρο του Συλλόγου Δυτικοθρακιωτών Αγγλίας Ριντβάν Χατζημπεντέλ, και από τον πρόεδρο της Αζερμπαϊτζανής Εστίας Αλή Τεκίν Αταλάρ, μετείχαν ο πρόξενος της Τουρκίας στο Λονδίνο Αχμέτ Ντεμιρόκ, ο ακόλουθος της τουρκικής πρεσβείας στο Λονδίνο Κερέμ Κιρατλί και άλλοι διπλωμάτες.

Την εναρκτήρια ομιλία στην διάσκεψη αυτή όπου συζητήθηκαν τα κοινά προβλήματα των Τούρκων της Βόρειας Κύπρου, του Ιράκ, της Δυτικής Θράκης και του Καυκάσου, την έκανε ο πρόεδρος του Συμβουλίου Τουρκοκυπριακών Συλλόγων Αγγλίας Αχμέτ Μπαστούρκ.
Ο Μπαστούρκ είπε πως παρόμοιες εκδηλώσεις που περιγράφουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Τούρκοι που ζούνε έξω από την Τουρκία σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, να οργανωθούνε και πέραν του Λονδίνου σε άλλα σημαντικά κέντρα όπως στο Βερολίνο και στη Χάγη. Έτσι είπε ο Μπαστούρκ, θα γίνει προσπάθεια να ακουστούνε τα προβλήματα των Τούρκων της Δυτικής Θράκης, του Ιράκ, της Κύπρου και του Αζερμπαϊτζάν.
Στην διάσκεψη την προεδρία της οποίας είχε ο Ακμέν Αλή Σιτκί, μετείχαν ως ομιλητές ο Γ.Γ Βακουφίων του Κερκούκ καθηγητής Σουπχί Σαάτσι, ο Σανάν Αλίεβ από το πανεπιστήμιο του Γουέστμινστερ, ο καθηγητής ιστορίας Σαλαχί Σονιέλ και ο Γκιζντέ Κιλίτς Γιασίν από το Ινστιτούτο Τουρκίας του 21ου αιώνα.
Ο Γιασίν αναφερόμενος στις πολιτικές συνομιλίες Ελλάδας και Τουρκίας είπε πως έχουν εστιαστεί στη θεολογική σχολή της Χάλκης και στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, και ανέφερε πως είναι ανάγκη να συζητηθούνε περισσότερο τα προβλήματα της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης.
Ο Γιασίν λέγοντας πως ο ξένος τύπος εκτιμά πως οι συνομιλίες Τουρκίας και Ελλάδας εστιάζονται στην θεολογική σχολή της Χάλκης, είπε πως θα έπρεπε τα προβλήματα των μουφτήδων, των δίγλωσσων νηπιαγωγείων, καθώς και τα άλλα εκπαιδευτικά θέματα να τίθενται στην επικαιρότητα από τον ξένο τύπο».
Αυτά γιατί τα ωραία παραμύθια είναι ένας τομέας στον οποίο διαπρέπουν οι λαοί της Ανατολής και ειδικότερα οι λαοί της εγγύτερης Ανατολής.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP