Οι φοροφυγάδες απάτριδες εφοπλιστές
Έχουμε γράψει πολλές φορές για τους στυγνούς άρπαγες του
εφοπλιστικού κεφαλαίου. Οι εφοπλιστές ήταν οι βασικοί υποκινητές της 7χρονης
δικτατορίας, με σκοπό την εξασφάλιση του αφορολόγητου και της νομικής προστασίας
ενός κράτους, για να μπορούν να αλωνίζουν τις θάλασσες του κόσμου κάνοντας
λαθρεμπόριο πετρελαίου και όπλων σε πολέμους και ότι άλλο τους απέδιδε τεράστιο
κέρδος.
Μετά την κλοτσιά που τους έδωσε ο ελληνικός λαός, ξανακάθισαν στο
σβέρκο μας τα τελευταία χρόνια με τις κυβερνήσεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, οι
οποίες τους έδωσαν αυτές τις φοροαπαλλαγές, ενώ τελευταία κατάργησαν και το
λεγόμενο καμποτάζ, πετώντας τους...
Έλληνες ναυτικούς στην ανεργία. Αυτοί οι ξεδιάντροποι πολιτικοί αλήτες-υπηρέτες των εφοπλιστών έφτασαν στο σημείο, σε καιρό οικονομικής κρίσης, που οι άνεργοι έχουν ξεπεράσει το 1.000.000, να δίνουν επιδότηση 12,5 δισ. για να φτιάχνονται τα βαπόρια των εφοπλιστών στην Κίνα, βάζοντας λουκέτο σε μια απο τις πιο παραδοσιακές βιομηχανίες της χώρας, τη ναυπηγοεπισκευαστική, και στερώντας τη χώρα από σημαντικά ποσά που θα μπορούσαν να επενδυθούν σε εκσυγχρονισμό των ναυπηγείων.
Οι εφοπλιστές ήταν οι βασικοί εμπνευστές της αντικατάστασης της ελληνικής εργατικής τάξης από λαούς απολίτικους, υποτακτικούς, κυρίως Ασιάτες. Τη συνταγή την είχαν δοκιμάσει στα βαπόρια τους. Από 85.000 Έλληνες ναυτικούς το 1980, σήμερα έχουμε λιγότερους από 15.000. Μόλις τέθηκε λοιπόν ζήτημα φορολόγησης τους, λύσσαξαν.
Σε πρόσφατη μεγάλη ναυτιλιακή έκθεση (εκτός από τα ψέματα που μας φούσκωσαν περί σημαντικής οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα από το εισρέον συνάλλαγμα), επιτέθηκαν στους επικριτές τους και στον ελληνικό λαό που ζητά τη φορολόγηση του μεγάλου κεφαλαίου.
Έφθασαν στο σημείο οι απάτριδες «αλήτες των θαλασσών», όπως τους αποκαλούν οι Αμερικανοί, να λένε πως πρέπει πρώτα να τους βρούμε για να τους φορολογήσουμε. Ε, λοιπόν, ο ελληνικός λαός δεν θα τους ανεχθεί άλλο, και αυτούς και τις πολιτικές τους. Εάν θέλουν να μεταφέρουν εμπορεύματα στα ελληνικά λιμάνια, θα πληρώνουν φόρους.
Θα απασχολούν αποκλειστικά Έλληνες ναυτικούς και θα εφαρμόζουν αυστηρούς κανόνες ασφάλειας για τη ρύπανση των θαλασσών. Οι απειλές του τύπου «θα φύγουμε» δεν πιάνουν. Να φύγουν και να τους αφαιρεθεί και η ελληνική ιθαγένεια. Στην ουρά περιμένουν άλλα βαπόρια, που έχουν μάθει να πληρώνουν φόρους.
Χρήστος Χατζής
Έλληνες ναυτικούς στην ανεργία. Αυτοί οι ξεδιάντροποι πολιτικοί αλήτες-υπηρέτες των εφοπλιστών έφτασαν στο σημείο, σε καιρό οικονομικής κρίσης, που οι άνεργοι έχουν ξεπεράσει το 1.000.000, να δίνουν επιδότηση 12,5 δισ. για να φτιάχνονται τα βαπόρια των εφοπλιστών στην Κίνα, βάζοντας λουκέτο σε μια απο τις πιο παραδοσιακές βιομηχανίες της χώρας, τη ναυπηγοεπισκευαστική, και στερώντας τη χώρα από σημαντικά ποσά που θα μπορούσαν να επενδυθούν σε εκσυγχρονισμό των ναυπηγείων.
Οι εφοπλιστές ήταν οι βασικοί εμπνευστές της αντικατάστασης της ελληνικής εργατικής τάξης από λαούς απολίτικους, υποτακτικούς, κυρίως Ασιάτες. Τη συνταγή την είχαν δοκιμάσει στα βαπόρια τους. Από 85.000 Έλληνες ναυτικούς το 1980, σήμερα έχουμε λιγότερους από 15.000. Μόλις τέθηκε λοιπόν ζήτημα φορολόγησης τους, λύσσαξαν.
Σε πρόσφατη μεγάλη ναυτιλιακή έκθεση (εκτός από τα ψέματα που μας φούσκωσαν περί σημαντικής οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα από το εισρέον συνάλλαγμα), επιτέθηκαν στους επικριτές τους και στον ελληνικό λαό που ζητά τη φορολόγηση του μεγάλου κεφαλαίου.
Έφθασαν στο σημείο οι απάτριδες «αλήτες των θαλασσών», όπως τους αποκαλούν οι Αμερικανοί, να λένε πως πρέπει πρώτα να τους βρούμε για να τους φορολογήσουμε. Ε, λοιπόν, ο ελληνικός λαός δεν θα τους ανεχθεί άλλο, και αυτούς και τις πολιτικές τους. Εάν θέλουν να μεταφέρουν εμπορεύματα στα ελληνικά λιμάνια, θα πληρώνουν φόρους.
Θα απασχολούν αποκλειστικά Έλληνες ναυτικούς και θα εφαρμόζουν αυστηρούς κανόνες ασφάλειας για τη ρύπανση των θαλασσών. Οι απειλές του τύπου «θα φύγουμε» δεν πιάνουν. Να φύγουν και να τους αφαιρεθεί και η ελληνική ιθαγένεια. Στην ουρά περιμένουν άλλα βαπόρια, που έχουν μάθει να πληρώνουν φόρους.
Χρήστος Χατζής
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου