Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Οι διαστροφές του Καντάφι

Αυτά να τα βλέπουν όσοι ακροδεξιοί υποστηρίζουν Καντάφιδες, Ασάντιδες και λοιπούς δικτάτορες αλλά ενοχλούνται όταν ο Μέτερνιχ έβριζε τον αγώνα του 21. Οι ακροδεξιοί αντί να είναι με τους λαούς που παλεύουν για την λευτεριά τους υποστηρίζουν τα αυταρχικά μεσαιωνικά καθεστώτα και λένε παπαριές τύπου ο Καντάφι έδωσε πετρέλαιο στο λαό της Λιβυης. Εμείς απορούμε πως πεινούσε ο λαός του αφού μοιραζόταν μαζί του το πετρέλαιο...και επειδή αγαπούσε πολύ τον λαό του έφερε και μισθοφόρους εναντίον του (από το Τσαντ) .


«Ήμουν 15 ετών όταν ο Καντάφι ήρθε στο σχολείο μου. Μου... είχαν αναθέσει να του δώσω ένα μπουκέτο λουλούδια. Όταν το έκανα, εκείνος ακούμπησε το χέρι του στο κεφάλι μου. Κάτι που κατάλαβα αργότερα ότι ήταν σημάδι ότι με ήθελε δικιά του. Την επόμενη μέρα, γυναίκες ντυμένες με στολή ήρθαν σπίτι μου και εξήγησαν στη μητέρα μου ότι με ήθελε για άλλη μια τελετή παράδοσης μπουκέτου. Και έτσι με πήραν μακριά. Στη διαδρομή με έγδυσαν, με ξύρισαν, μέτρησαν το στήθος μου και μου φόρεσαν ένα στρινγκ και ένα λευκό φόρεμα από σατέν. Στη συνέχεια με συνόδευσαν στην κρεβατοκάμαρά του, εκεί όπου ο Μουαμάρ με περίμενε γυμνός. Σοκαρίστηκα. Εκείνος με έβαλε να καθίσω δίπλα του και μου είπε: ''Μη φοβάσαι. Είμαι ο μπαμπούλης σου. Έτσι, δεν με φωνάζετε στο σχολείο; Αλλά είμαι επίσης και ο εραστής σου. Θα μείνεις μαζί μου για πάντα"».

Έτσι περιγράφει η Σοράγια την αρχή της περιπέτειάς της στη Γαλλίδα δημοσιογράφο Ανίκ Κοετζάν, η οποία συγκέντρωσε αυτές τις ιστορίες σε ένα βιβλίο με τίτλο «Les Proies: Dans le harem de Kadhafi» (Θήραμα: Στο χαρέμι του Καντάφι). Η Σοράγια αρχικά ήταν ανυπάκουη, οπότε ο Καντάφι την έστειλε στη Μαπρούκα, τη διευθύντρια του χαρεμιού του, με την εξής οδηγία: «Μάθε την ό,τι χρειάζεται και φέρ' τη μου πίσω».

Τα επόμενα πέντε χρόνια, η Σοράγια περιγράφει αναρίθμητους βιασμούς και ξυλοδαρμούς που υπέστη στα χέρια του «μπαμπούλη Καντάφι», ο οποίος είχε επιπλέον το βίτσιο να ουρεί πάνω στο σώμα και το πρόσωπό της.

Επιπλέον, όταν δεν ήταν μαζί της, την έβαζε να κάνει εργασίες για το σπίτι, δηλαδή να παρακολουθεί τσόντες επί ώρες, προκειμένου να γίνει πιο έμπειρη. «Υπήρχαν και φορές που έφερνε στο κρεβάτι άλλα κορίτσια. Όσο εκείνα του έκαναν στοματικό έρωτα, εκείνος μου έλεγε να τις παρακολουθώ προσεκτικά για να μάθω κι εγώ» θυμάται η Σοράγια. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των κοριτσιών στο χαρέμι του, ο Καντάφι ήταν ένας σαδιστής που απολάμβανε τον βιασμό σε καθημερινή βάση, ανεξαρτήτως φύλου του θύματος, καθώς πολλές φορές τα κορίτσια του χαρεμιού τον είδαν να βιάζει και νεαρά αγόρια μπροστά τους.

Μάλιστα, όπως δηλώνει η δημοσιογράφος-συγγραφέας: «Ο βιασμός ήταν ένα όπλο για τον Καντάφι. Όχι μόνο για να εξουσιάζει τα κορίτσια, αλλά και τα αδέλφια και τους γονείς τους».

Το πιο τραγικό - σύμφωνα με τη συγγραφέα - είναι ότι, ακόμη και τώρα που είναι ελεύθερα, τα κορίτσια ζουν συνεχώς με τον φόβο μήπως τα δολοφονήσει κάποιος συγγενής τους, επειδή έκαναν σεξ χωρίς να είναι παντρεμένες.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP