Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Οι άνθρωποι αυτοί είναι μια κάποια λύση!

«Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βάρβαρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.»
Κων. Καβάφης

Ευτυχώς που εμφανίστηκε στα πολιτικά μας πράγματα η Χρυσή Αυγή! Διαφορετικά, με τόσο πρόστυχη συμμορία στην εξουσία οι οδηγητές και προστάτες του λαού, του ντόπιου, και προπάντων του ξένου, γνωστοί και ως «αριστεροί», θα τα είχαν βρει μπαστούνια. Που να βρεις σήμερα τους Σκόμπιδες και τους Τσόρτσιλ και τις Βάρκιζες. Ο θεός να φυλάει, λοιπόν, τον Μιχαλολιάκο και τον Κασιδιάρη. Χωρίς αυτούς η «αριστερά»...

θα βρισκόταν μπροστά σε υποχρεώσεις που δεν θα διανοούνταν ποτέ να αναλάβει. Τώρα έχει ένα υποκατάστατο, ώστε να συντηρεί ύπαρξη της. Μπορεί να κατεβαίνει στους δρόμους και να φωνάζει: «ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ»! Να προστατεύει ως κόρη οφθαλμού την ευλογημένη δημοκρατία μας, απ’ τον Μιχαλολιάκο που θέλει να την καταλύσει…

Δεν είναι βέβαια και πολύ δημοκρατία, όμως δεν είναι ούτε φασισμός (Ή μήπως είναι;). Η τρικομματική μας κυβέρνηση «εκλέχτηκε» βέβαια από ένα εκλογικό σώμα το οποίο, περιέργως, ξεπερνά αριθμητικά τον …συνολικό πληθυσμό της χώρας. Βέβαια, εκτός από τους ψηφοφόρους «εισαγωγής», ψηφίζουν και τα πληκτρολόγια της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης»! Η αποχή έφτασε τα τέσσερα εκατομμύρια, οι κυβερνητικές αποφάσεις παίρνονται εκτός Βουλής, με «πράξεις νομοθετικού περιεχομένου», όλοι οι κρατικοί θεσμοί, συν οι τράπεζες, ελέγχονται από Γερμανούς γκαουλάιτερ, όπως άλλωστε προβλέπει και η Συνταγματική Συνθήκη της Λισσαβόνας! Όσο για τους δυστροπούντες πολίτες υπάρχουν βέβαια και τα βιολογικά και χημικά μέσα (αν και απαγορευμένα εν καιρώ πολέμου), και τα ανάποδα γκλοπς των ΜΑΤατζήδων. Είναι δυνατό η «αριστερά» να αφήσει τέτοια δημοκρατία ανυπεράσπιστη, στο έλεος της φασιστικής Χρυσής Αυγής; Ποτέ των ποτών! Άλλωστε χωρίς «αντιφασισμό» η ύπαρξη της «αριστεράς» δεν θα είχε νόημα.

Το κατάλαβε ακόμα και ο Ευάγγελος, ο Μπενιζέλος, και εγκατέλειψε την ιδέα να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή. Υπό τις συνθήκες της νέας Κατοχής η «αριστερά»- ανάχωμα αλλά και καθεστωτικός μπράβος δεν θα μπορούσε να επιζήσει χωρίς «φασιστική απειλή». Οι βάρβαροι χρυσαυγίτες είναι γι’ αυτήν μια κάποια λύσις! Προσωρινή ωστόσο.

Η κοινωνία είναι αδύνατο να ξεπεράσει την κρίση της, όσο οι παραγωγικές της δυνάμεις δεν βρίσκονται κάτω από κοινωνικό έλεγχο, αλλά είναι αναρχούμενες, παραδομένες στον ανεξέλεγκτο ιδιώτη καπιταλιστή, είτε αυτός είναι τράπεζα, είτε κάτοχος μεγάλης παραγωγικής μονάδας. Και η σημερινή «αριστερά» από άποψη κοινωνικής βάσης αλλά και πολιτικού προσανατολισμού δεν είναι η δύναμη που θα αμφισβητήσει τις υπάρχουσες παραγωγικές σχέσεις. Η παρούσα κοινωνική κρίση, απ’ την οποία δεν υπάρχει ειρηνική διέξοδος, ανάγεται σε κρίση ηγεσίας της εργατικής τάξης, των φτωχών αγροτών και των κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα ηγεσίας των εργαζομένων η επικράτηση της φασιστικής βαρβαρότητας, στην χειρότερη μορφή που μπορεί να φανταστεί κανείς, θα γίνει αναπόφευκτη. Την ευθύνη μιας τέτοιας εξέλιξης δεν θα την έχει η Χρυσή Αυγή αλλά η «αριστερά» όλων των εκφυλιστικών παραλλαγών, που της κρατά ανοιχτό τον δρόμο, αλλά και οι προλεταριακοί αγωνιστές αν ολιγωρήσουν.

Το 2009 η Χρυσή Αυγή ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτη. Στις εθνικές εκλογές αυτού του χρόνου έλαβε 19.636 ψήφους, ποσοστό 0,29%! Όμως, στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010, χάρη στην παρέμβαση τους προηγούμενους μήνες στις κινητοποιήσεις των κατοίκων του Αγ. Παντελεήμονα και της Πλ. Αττικής, πείρε το αναπάντεχο -και για την ίδια- ποσοστό του 5,29% και ο Μιχαλολιάκος εκλέχτηκε δημοτικός Σύμβουλος στον πρώτο Δήμο της χώρας.

Ενάμιση χρόνο αργότερα, στις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012, η Χρυσή Αυγή αναδείχθηκε έκτο κόμμα με ποσοστό 6,97%, επιτυγχάνοντας για πρώτη φορά την είσοδό της στη Βουλή, με 21 βουλευτές. Ένα μήνα αργότερα, στις επαναληπτικές, παίρνει ποσοστό 6,92% περνάει μπροστά απ’ το ΚΚΕ, που πέφτει στην 7η θέση με ποσοστό 4,5%... Στα τέλη του 2012, δημοσκοπήσεις ανεβάζουν την Χρυσή Αυγή στην 3η θέση, προφανώς μετά τον ΣΥΡΙΖΑ και την Νέα Δημοκρατία. Η ραγδαία άνοδος της Χρυσής Αυγής, ενός ανύπαρκτου μέχρι χθες κόμματος, με στελέχη που τα χαρακτηρίζει πολιτικός πρωτογονισμός, οφείλεται στην στάση που τηρεί στο ζήτημα του αλλοδαπού εποικισμού της χώρας, μολονότι η θέση της είναι αντιφατική και διφορούμενη.

Πως εξηγείται αυτό; Λέτε να είναι ο ελληνικός λαός ρατσιστής, ξενόφοβος, εθνικιστής, φασίστας; Ή πρόκειται για συνέπεια της παγκοσμιοποίησης των αγορών, που γίνονται συστηματικά και βαθμιαία μια αγορά ενιαία, όπως η αγορά μιας μόνο χώρας, όπου εμπορεύματα, εργατική δύναμη, κεφάλαιο και υπηρεσίες μετακινούνται ελεύθερα, και η τιμή της εργατικής δύναμης εξισώνεται με βάση τον κατώτερο μισθό στο Μπαγκλαντές; Μήπως μέσω της ανάμιξης πληθυσμών αποδομούνται σκόπιμα και συστηματικά τα έθνη, κατά τα αμερικάνικα πρότυπα, και προωθείται η εγκαθίδρυση παγκόσμιας ολοκληρωτικής διακυβέρνησης; Συμβαίνουν όλα αυτά μπροστά στην μύτη μας; Ή πρόκειται για ευφάνταστους μύθους που διαδίδει ο γνωστός βιβλιοπώλης; Μήπως πόλεμοι και δυστυχία αναγκάζουν του πληθυσμούς να μεταναστεύουν, σε αντίθεση με τις προηγούμενες εποχές, …εποχές ειρήνης και των παχιών αγελάδων; Τα φαινόμενα αυτά εμφανίστηκαν, στην γνωστή κλίμακα, μόνο όταν κατέρρευσε το αντίπαλο δέος της ΕΣΣΔ και το Σύμφωνο της Βαρσοβίας. Γιατί; Είναι απλή σύμπτωση; Τι απαντάει σ' αυτά τα εύλογα ερωτήματα η «αριστερά»; Μούγκα;

Παταρίσιος

Το παραπάνω κείμενο είναι το εισαγωγικό σημείωμα του 2ου Δελτίου Ενημέρωσης και Προτάσεων που κυκλοφορεί.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP