Με παρέμβαση Σ.Λάτση πήρε καύσιμα ο Στόλος
(ανανέωση 18.01): Με προσωπική παρέμβαση του Σπύρου Λάτση, του οποίου ο όμιλος έχει τον έλεγχο των ΕΛΠΕ και μέσα σε μία ώρα αφ'ότου αποκαλύφθηκε το θέμα με το δημοσίευμα του defencenet.gr, εγκρίθηκε η παροχή καυσίμων στο Πολεμικό Ναυτικό. Καλή και άγια η επέμβαση του Έλληνα μεγιστάνα, αλλά μάλλον πρέπει "να τραβήξει κάποια αυτιά"...
στην εταιρεία του. Χωρίς Π.Ν. (και βέβαια και Στρατό και Αεροπορία) δεν θα υπάρχουν ούτε ΕΛΠΕ, ούτε καν Ελλάδα....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Αρχικό κείμενο): Άφησαν το Στόλο χωρίς καύσιμα τα ΕΛΠΕ αφού χθές παρουσιάστηκε εμπλοκή στην υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια του ΠΝ με καύσιμα. Το πιο εντυπωσιακό από όλα αυτά είναι ότι τα ΕΛΠΕ αρνήθηκαν να υπογράψουν την σύμβαση παρά το γεγονός ότι γνώριζαν πως θα εισπράξουν αμέσως το σύνολο του ποσού, που ανέρχεται σε 10 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση των ΕΛΠΕ η εταιρεία η οποία κάποτε ήταν δημόσια, με το ελληνικό κράτος να κατέχει (14/11/2011) το 35,48% των μετοχών (http://www.helpe.gr/online/generic.aspx?mid=210), διακόπτει τη συνεργασία το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, διότι τους χρωστούν 80 εκατομμύρια ευρώ ο Στρατός και η Πολεμική Αεροπορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την έλλειψη καυσίμων λόγω της άρνησης των ΕΛΠΕ να συνεργαστούν με το ΥΠΕΘΑ το ΠΝ αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης ανταλλακτικών που επηρεάζουν σε ένα ποσοστό τις δυνατότητες του Στόλου να επιχειρεί στο Αιγαίο.
Και όλα αυτά τη στιγμή που το τουρκικό Ναυτικό στην κυριολεξία αλωνίζει στο Αιγαίο αφού όπως το ίδιο το ΓΕΕΘΑ αναφέρει στην ιστοσελίδα του μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 είχαμε 168 παραβιάσεις των ελληνικών χωρικών υδάτων από το τουρκικό Ναυτικό όπως φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί.
ΜΗΝΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 61
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 14
ΜΑΡΤΙΟΣ 27
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 16
ΜΑΙΟΣ 24
ΙΟΥΝΙΟΣ 6
ΙΟΥΛΙΟΣ 8
AΥΓΟΥΣΤΟΣ 4
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 8
ΣΥΝΟΛΟ 168
Επιπλέον επιβεβαιώνεται η πληροφορία που δημοσίευσε χτες το defencenet.gr για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αστυνομία με την τροφοδοσία της σε καύσιμα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΛΑΣ σχετικά με την έλλειψη καυσίμων για την κίνηση των οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας αναφέρεται ότι
α) Ο εφοδιασμός καυσίμων στις δεξαμενές της Ελληνικής Αστυνομίας, όπου δεν γίνεται από συμβεβλημένους ιδιώτες πρατηριούχους, πραγματοποιείται μέσω των Ενόπλων Δυνάμεων.
β) Προ διημέρου παρουσιάστηκε δυσλειτουργία στην εύρυθμη ροή του εφοδιασμού των καυσίμων, μέσω
της διαδικασίας προμήθειας από τις Ένοπλες Δυνάμεις, χωρίς υπαιτιότητα του Σώματος.
γ) Με ενέργειες της Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας ο εφοδιασμός των οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας γίνεται κανονικά. Πραγματοποιείται μέσω των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και ιδίως από τα αποθεματικά του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, καθώς και με απευθείας διάθεση καυσίμων από τα Ελληνικά Πετρέλαια.
Το ζήτημα το οποίο προκύπτει είναι άκρως σοβαρό και ανησυχητικό διότι στην προκειμένη περίπτωση τίθεται σε κίνδυνο η εθνική ασφάλεια και η ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών τη στιγμή δε που η Ελλάδα βρίσκεται υπό διαρκή οικονομική και κοινωνική κρίση και οι «φίλοι και σύμμαχοι μας» καραδοκούν. Μία πρώην Δημόσια επιχείρηση στην οποία το ελληνικό κράτος διατηρεί το 35,48% των μετοχών αρνείται να πωλήσει καύσιμα στις ΕΕΔ παρά το γεγονός ότι οι τελευταίες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα καταβάλουν ποσό ύψους 10 εκατ. ευρώ.
Αν και η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα της να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, στην προκειμένη περίπτωση τίθεται το σοβαρό ζήτημα της διασφάλισης της Εθνικής Ασφάλειας και Ακεραιότητας της χώρας. Μετά από αυτή την εξέλιξη θα έπρεπε να τεθούν άμεσα από την κυβέρνηση ορισμένα ερωτηματικά για τις προβλέψεις που υπήρχαν κατά την διάρκεια της ιδιωτικοποίησης, όσον αφορά αυτόν τον κρίσιμο τομέα της ελληνικής οικονομίας και της εθνικής Ασφάλειας, για να μην συμβούν περιστατικά σαν και αυτά υπό πιο δυσμενείς και πιθανόν πιο επικίνδυνες συνθήκες για την Ελλάδα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
στην εταιρεία του. Χωρίς Π.Ν. (και βέβαια και Στρατό και Αεροπορία) δεν θα υπάρχουν ούτε ΕΛΠΕ, ούτε καν Ελλάδα....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Αρχικό κείμενο): Άφησαν το Στόλο χωρίς καύσιμα τα ΕΛΠΕ αφού χθές παρουσιάστηκε εμπλοκή στην υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια του ΠΝ με καύσιμα. Το πιο εντυπωσιακό από όλα αυτά είναι ότι τα ΕΛΠΕ αρνήθηκαν να υπογράψουν την σύμβαση παρά το γεγονός ότι γνώριζαν πως θα εισπράξουν αμέσως το σύνολο του ποσού, που ανέρχεται σε 10 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση των ΕΛΠΕ η εταιρεία η οποία κάποτε ήταν δημόσια, με το ελληνικό κράτος να κατέχει (14/11/2011) το 35,48% των μετοχών (http://www.helpe.gr/online/generic.aspx?mid=210), διακόπτει τη συνεργασία το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, διότι τους χρωστούν 80 εκατομμύρια ευρώ ο Στρατός και η Πολεμική Αεροπορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την έλλειψη καυσίμων λόγω της άρνησης των ΕΛΠΕ να συνεργαστούν με το ΥΠΕΘΑ το ΠΝ αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης ανταλλακτικών που επηρεάζουν σε ένα ποσοστό τις δυνατότητες του Στόλου να επιχειρεί στο Αιγαίο.
Και όλα αυτά τη στιγμή που το τουρκικό Ναυτικό στην κυριολεξία αλωνίζει στο Αιγαίο αφού όπως το ίδιο το ΓΕΕΘΑ αναφέρει στην ιστοσελίδα του μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 είχαμε 168 παραβιάσεις των ελληνικών χωρικών υδάτων από το τουρκικό Ναυτικό όπως φαίνεται και από τον πίνακα που ακολουθεί.
ΜΗΝΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΧΩΡΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 61
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 14
ΜΑΡΤΙΟΣ 27
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 16
ΜΑΙΟΣ 24
ΙΟΥΝΙΟΣ 6
ΙΟΥΛΙΟΣ 8
AΥΓΟΥΣΤΟΣ 4
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 8
ΣΥΝΟΛΟ 168
Επιπλέον επιβεβαιώνεται η πληροφορία που δημοσίευσε χτες το defencenet.gr για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αστυνομία με την τροφοδοσία της σε καύσιμα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΛΑΣ σχετικά με την έλλειψη καυσίμων για την κίνηση των οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας αναφέρεται ότι
α) Ο εφοδιασμός καυσίμων στις δεξαμενές της Ελληνικής Αστυνομίας, όπου δεν γίνεται από συμβεβλημένους ιδιώτες πρατηριούχους, πραγματοποιείται μέσω των Ενόπλων Δυνάμεων.
β) Προ διημέρου παρουσιάστηκε δυσλειτουργία στην εύρυθμη ροή του εφοδιασμού των καυσίμων, μέσω
της διαδικασίας προμήθειας από τις Ένοπλες Δυνάμεις, χωρίς υπαιτιότητα του Σώματος.
γ) Με ενέργειες της Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας ο εφοδιασμός των οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας γίνεται κανονικά. Πραγματοποιείται μέσω των Υπηρεσιών του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και ιδίως από τα αποθεματικά του Πυροσβεστικού Σώματος και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, καθώς και με απευθείας διάθεση καυσίμων από τα Ελληνικά Πετρέλαια.
Το ζήτημα το οποίο προκύπτει είναι άκρως σοβαρό και ανησυχητικό διότι στην προκειμένη περίπτωση τίθεται σε κίνδυνο η εθνική ασφάλεια και η ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών τη στιγμή δε που η Ελλάδα βρίσκεται υπό διαρκή οικονομική και κοινωνική κρίση και οι «φίλοι και σύμμαχοι μας» καραδοκούν. Μία πρώην Δημόσια επιχείρηση στην οποία το ελληνικό κράτος διατηρεί το 35,48% των μετοχών αρνείται να πωλήσει καύσιμα στις ΕΕΔ παρά το γεγονός ότι οι τελευταίες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα καταβάλουν ποσό ύψους 10 εκατ. ευρώ.
Αν και η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα της να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, στην προκειμένη περίπτωση τίθεται το σοβαρό ζήτημα της διασφάλισης της Εθνικής Ασφάλειας και Ακεραιότητας της χώρας. Μετά από αυτή την εξέλιξη θα έπρεπε να τεθούν άμεσα από την κυβέρνηση ορισμένα ερωτηματικά για τις προβλέψεις που υπήρχαν κατά την διάρκεια της ιδιωτικοποίησης, όσον αφορά αυτόν τον κρίσιμο τομέα της ελληνικής οικονομίας και της εθνικής Ασφάλειας, για να μην συμβούν περιστατικά σαν και αυτά υπό πιο δυσμενείς και πιθανόν πιο επικίνδυνες συνθήκες για την Ελλάδα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου