Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Η αλήθεια για το σημερινό επεισόδιο με τον Μπουτάρη

Τη δική του εκδοχή για το επεισόδιο που είχε σήμερα με τον Γιάννη Μπουτάρη δίνει με ανακοίνωσή του ο δημοσιογράφος Γιάννης Παπαμίχος, που μας έστειλε πριν από λίγο. Δείτε την:

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Σήμερα 8/11/2011 κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης..
και είχε θέμα την πορεία της ανακύκλωσης στη Θεσσαλονίκη, δέχτηκα αναίτια φραστική επίθεση που άγγιζε τα όρια του προπηλακισμού από τον παριστάμενο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και την αγνώστων για μένα στοιχείων και ιδιότητας επίσης παριστάμενη συνεργάτιδά του.
Ο κ Μπουτάρης επειδή όπως φάνηκε ενοχλήθηκε από ερώτησή μου σχετικά με...
την πορεία του νέου συστήματος ανακύκλωσης που εφαρμόζει η διοίκησή του, αφού με «προέτρεψε» αγενέστατα – άϊντε από δω - να φύγω από το χώρο της συνέντευξης, με αποκάλεσε «γαΙδούρι» και «χαμένο κορμί» και αφού ρώτησε άγρια «ποιος σε πληρώνει ρε» με απείλησε με τη φράση «θα σου βάλω το δάχτυλο που μας κουνάς εκεί που ξέρεις».
Η αντίδρασή μου ήταν να του πω «ντροπή σας κύριε δήμαρχε, εδώ δεν είναι το τσιφλίκι σας αλλά το δημαρχείο της πόλης και δεν έχετε το δικαίωμα να διώξετε κανέναν μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνεί μαζί σας» και παρά την προσβολή που αισθάνθηκα παρέμεινα ήσυχα στην αίθουσα μέχρι το τέλος της συνέντευξης
Σκαιότατη ήταν και η συμπεριφορά της παριστάμενης συνεργάτιδάς του η οποία - αν και όπως πληροφορήθηκα εκ των υστέρων έχει την ευθύνη της επικοινωνίας του κ. Μπουτάρη με τα ΜΜΕ είναι φανερό ότι δεν γνωρίζει καλά πρόσωπα και πράγματα της πόλης – αμφισβήτώντας αυθαίρετα και απρεπέστατα την δημοσιογραφική μου ιδιότητα μου αφαίρεσε το λόγο κατά τη διάρκεια ερώτησής μου και στη συνέχεια με απείλησε με τη φράση «είσαι πολύ μικρός για να τα βάλεις μαζί μου και θα δεις τι θα γίνει στη συνέχεια».
Η αντίδρασή μου ήταν να ζητήσω από τον κ. Μπουτάρη να «μαζέψει» τους συνεργάτες του και να τους συστήσει να φέρονται πιο ευγενικά στους καλεσμένους δημοσιογράφους. Φυσικά εξυβρίστηκα και πάλι από τον κ. Μπουτάρη με τις φράσεις «άντε από δω αλήτη» και «χαμένο κορμί».
Επειδή όπως με ενημέρωσαν συνάδελφοί μου κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο αναφορά στο επεισόδιο με τη μορφή άτυπου δελτίου τύπου όπου αναφέρονται ανακριβή στοιχεία με τα οποία αμφισβητείται η δημοσιογραφική μου ιδιότητα και επιχειρείται η ενοχοποίησή μου για το επεισόδιο θέλω να επισημάνω τα εξής.
Πρώτον στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκα με την ιδιότητα τόσο του δημοσιογράφου που κατέχω εδώ και 23 χρόνια όσο και του στελέχους του Γραφείου Τύπου του Συνδέσμου ΟΤΑ Νομού Θεσσαλονίκης, ιδιότητα που κατέχω επί 17 συνεχόμενα έτη και ουδέποτε απέκρυψα από κανέναν.
Δεύτερον δεν προκάλεσα τον κ. Μπουτάρη αλλά προκλήθηκα και δεν αντέδρασα ακόμη και όταν θίχτηκε η αντρική μου τιμή και με τις ερωτήσεις μου δεν «άφησα κανένα απολύτως υπονοούμενο» αλλά ευθέως, κόσμια και με στοιχεία αμφισβήτησα κάποια από τα λεγόμενα του κ. Μπουτάρη όπως είναι δικαίωμα και καθήκον να κάνει κάθε δημοσιογράφος.
Τρίτο δεν «παριστάνω τον δημοσιογράφο» αλλά είμαι – χωρίς αυτό να με κάνει κάτι το ξεχωριστό – δημοσιογράφος, τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου (ΕΣΠΗΤ) η οποία είναι αναγνωρισμένο μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) και αρκεί η ιδιότητά μου αυτή για να δικαιολογηθεί η παρουσία μου στη συνέντευξη τύπου. Εκείνοι που αμφισβητούν την ιδιότητά μου και το δικαίωμά μου να κάνω ερωτήσεις στις συνεντεύξεις τύπου δεν γνωρίζω τι παριστάνουν
Όσο δε για τον κ. Μπουτάρη δεν είναι η πρώτη φορά που συμπεριφέρεται κατ΄ αυτόν τον τρόπο μέσα στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου – θυμηθείτε πως αποκάλεσε τους εργαζόμενους του δήμου και τον επικεφαλής τους συνδικαλιστή – όμως η ασυλία στην ιδιότυπη συμπεριφορά του πρέπει κάποτε να τελειώσει..
Εκτός από δημοσιογράφος είμαι και οικογενειάρχης, πατέρας δυο παιδιών που επί 23 χρόνια δημοσιογραφώ με συνείδηση και εντιμότητα βγάζοντας το ψωμί της οικογένειάς μου και δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμφισβητεί και να σπιλώνει την επαγγελματική και αντρική μου τιμή και να ρίχνει σκιές πάνω στην πεντακάθαρη επαγγελματική μου διαδρομή.

Συναδελφικά

Γιάννης Παπαμίχος
Δημοσιογράφος
Στέλεχος του Γραφείου Τύπου
του Συνδέσμου ΟΤΑ Νομού Θεσσαλονίκης
Πηγη

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP