"Κόκκινο" Αιγαίο; - Ολική ανατροπή υπέρ Τουρκίας με F-35, B737 MESA
Ενώ στην Ελλάδα όλα αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν με τους «προοδευτικούς» να κυνηγούν «σταγονίδια» στο πρόσωπο 22χρονων, ο κίνδυνος de facto απώλειας τουλάχιστον του Ανατολικού Αιγαίου από καθαρή αδυναμία υπεράσπισής του, είναι πιο υπαρκτός από ποτέ: Η Τουρκία ανακοίνωσε δια του Μουράτ Μπαγιάρ...
, υφυπουργού αμυντικής βιομηχανίας ότι μέχρι το τέλος του 2015 το αργότερο θα έχει παραλάβει τα 6 πρώτα stealth μαχητικά αεροσκάφη F-35 από την παρτίδα χαμηλού ρυθμούς παραγωγής, ενώ υπολογίζουν ότι μέχρι το τέλος του 2016 θα έχουν την πρώτη τους Μοίρα σε αρχική επιχειρησιακή κατάσταση (IOC)!
Δήλωσε, συγκεκριμένα, ότι είναι πιο πιθανό να εγκριθεί η παραγγελία για μια πρώτη παρτίδα έξι F-35 πριν το τέλος του έτους, προκειμένου να επιβεβαιώσει η Τουρκία τη βούλησή της τώρα που ξεκινάει η χαμηλού ρυθμού παραγωγή του αεροσκάφους, προκειμένου να παραληφθούν το 2014 με 2015.
Να πούμε απλά ότι η είσοδος του F-35 στα χέρια της τουρκικής Αεροπορίας στο Αιγαίο σε πέντε χρόνια από σήμερα, πρακτικά σημαίνει ότι μπαίνει στο μουσείο το σύνολο του ελληνικού επίγειου συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης με μεγάλα ερωτηματικά να δημιουργούνται ακόμα και για τις δυνατότητες εντοπισμού των F-35 από τα ΑΣΕΠΕ ΕΜΠ-145 Εrieye.
Έτσι ή αλλιώς είναι βέβαιο ότι τα F-35 ως μαχητικά πρώτου πλήγματος θα επιχειρήσουν νύκτα, είτε κατά της Ελλάδος είτε κατά της Κύπρου και κανείς ή σχεδόν κανείς δεν θα μπορέσει να τα εντοπίσει με το υπάρχουν δίκτυο αεράμυνας σε αποστολές κρούσης.
Σε δεύτερη φάση με πλήρως κατεστραμμένο το επίγειο δίκτυο αεράμυνας από το πρώτο κύμα των F-35 θα ακολουθήσουν οι μάζες των F-16 για να αποτελειώσουν ότι ξεκίνησαν τα F-35. Σε περίπτωση που μέχρι το 2016 έχει πιστοποιηθεί στο F-35 και το βλήμα αέρος-αέρος Μeteor, τότε πρακτικά είναι αδύνατον να επιρκατήσουν σε BVR αερομαχία τα ελληνικά μαχητικά.
Δεν θα επεκταθούμε από εδώ άλλο στο τι σημαίνουν τα παραπάνω (στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ έχει υπάρξει και θα ακολουθήσει και μελλοντικά εκτεταμένη αναλυτική αρθρογραφία για το θέμα) απλά μέσα στην καταστροφή κα στην πτώση παντός είδους αξιών, κανείς δεν μπορεί να σκεφθεί ότι σε πέντε χρόνια από σήμερα, στο Αιγαίο, όλα θα έχουν αλλάξει σε βάρος μας. Όχι μόνο λόγω F-35, αλλά και ενός συστήματος το οποίο θα προκαλέσει τα περισσότερα προβλήματα από οτιδήποτε άλλο στην Π.Α. και στο δίκτυο αεράμυνας: Το B737 ΜΕSΑ, κάτι που δεν είναι απλό ΑΣΕΠΕ.
Eίναι το πρώτο δυτικό αεροσκάφος το οποίο έχει την ταυτόχρονη δυνατοτήτα να εξαπολύει ηλεκτρονικό πόλεμο με πανίσχυρους πομπους από τις ίδιες κεραίες και λοβούς οι οποίοι εκτελούν διαμορφώσεις C3! Και αυτό το σύστημα δεν θα έρθει το 2015, αλλά το ερχόμενο καλοκαίρι θα είναι πλήρως επιχειρησιακό αν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα παραλαβής του μέσω στον χειμώνα.
Με τι θα αντιμετωπίσουμε αυτά τα δύο συστήματα ή για να το πούμε αλλιώς, με τι θα αποτρέψουμε την απειλή; Για ένα νέο μαχητικό από την ώρα που θα παραγγελθεί χρειάζονται πέντε χρόνια για τον σχηματισμό της πρώτης επιχειρησιακής Μοίρας! Χαρακτηριστικό είναι ότι μόλις ανακοινώθηκε ότι η ισραηλινή Αεροπορία αναμένει την άφιξη των νέων μαχητικών αεροσκαφών F-35 το 2015, με τους πιλότους της να ξεκινούν εκπαίδευση ένα χρόνο ενωρίτερα στις ΗΠΑ.Για να είναι επιχειρησιακή η πρώτη μοίρα τους το 2016. Δηλαδή θέλουν δύο χρόνια εκπαίδευση για να κηρύξουν επιχειρησιακή Μοίρα!
Αν δεν αλλάξουμε μυαλά, πιστεύει κανείς ότι θα παραγγελθεί νέο μαχητικό για την Π.Α. και θα υπάρξει αναβάθμιση του επίγειου συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης πριν περάσουν πολλά χρόνια; Εκτός αν πιστεύει κανείς ότι η Τουρκία θα σταματήσει να μας απειλεί και να ζητάει τουλάχιστον τον έλεγχο του Αιγαίου.
Και επί τη ευκαιρία: Μήπως το ΥΠΕΞ μπορεί να δώσει στην δημοσιότητα την τουρκική απάντηση στο ελληνικό διάβημα για την υπέρπτηση στο Καστελόριζο; Γιατί μαθαίνουμε ότι έχει πολύ-πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και «φωτίζει» το (μαύρο, αν μείνουμε απραγείς) μέλλον…
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
, υφυπουργού αμυντικής βιομηχανίας ότι μέχρι το τέλος του 2015 το αργότερο θα έχει παραλάβει τα 6 πρώτα stealth μαχητικά αεροσκάφη F-35 από την παρτίδα χαμηλού ρυθμούς παραγωγής, ενώ υπολογίζουν ότι μέχρι το τέλος του 2016 θα έχουν την πρώτη τους Μοίρα σε αρχική επιχειρησιακή κατάσταση (IOC)!
Δήλωσε, συγκεκριμένα, ότι είναι πιο πιθανό να εγκριθεί η παραγγελία για μια πρώτη παρτίδα έξι F-35 πριν το τέλος του έτους, προκειμένου να επιβεβαιώσει η Τουρκία τη βούλησή της τώρα που ξεκινάει η χαμηλού ρυθμού παραγωγή του αεροσκάφους, προκειμένου να παραληφθούν το 2014 με 2015.
Να πούμε απλά ότι η είσοδος του F-35 στα χέρια της τουρκικής Αεροπορίας στο Αιγαίο σε πέντε χρόνια από σήμερα, πρακτικά σημαίνει ότι μπαίνει στο μουσείο το σύνολο του ελληνικού επίγειου συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης με μεγάλα ερωτηματικά να δημιουργούνται ακόμα και για τις δυνατότητες εντοπισμού των F-35 από τα ΑΣΕΠΕ ΕΜΠ-145 Εrieye.
Έτσι ή αλλιώς είναι βέβαιο ότι τα F-35 ως μαχητικά πρώτου πλήγματος θα επιχειρήσουν νύκτα, είτε κατά της Ελλάδος είτε κατά της Κύπρου και κανείς ή σχεδόν κανείς δεν θα μπορέσει να τα εντοπίσει με το υπάρχουν δίκτυο αεράμυνας σε αποστολές κρούσης.
Σε δεύτερη φάση με πλήρως κατεστραμμένο το επίγειο δίκτυο αεράμυνας από το πρώτο κύμα των F-35 θα ακολουθήσουν οι μάζες των F-16 για να αποτελειώσουν ότι ξεκίνησαν τα F-35. Σε περίπτωση που μέχρι το 2016 έχει πιστοποιηθεί στο F-35 και το βλήμα αέρος-αέρος Μeteor, τότε πρακτικά είναι αδύνατον να επιρκατήσουν σε BVR αερομαχία τα ελληνικά μαχητικά.
Δεν θα επεκταθούμε από εδώ άλλο στο τι σημαίνουν τα παραπάνω (στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ έχει υπάρξει και θα ακολουθήσει και μελλοντικά εκτεταμένη αναλυτική αρθρογραφία για το θέμα) απλά μέσα στην καταστροφή κα στην πτώση παντός είδους αξιών, κανείς δεν μπορεί να σκεφθεί ότι σε πέντε χρόνια από σήμερα, στο Αιγαίο, όλα θα έχουν αλλάξει σε βάρος μας. Όχι μόνο λόγω F-35, αλλά και ενός συστήματος το οποίο θα προκαλέσει τα περισσότερα προβλήματα από οτιδήποτε άλλο στην Π.Α. και στο δίκτυο αεράμυνας: Το B737 ΜΕSΑ, κάτι που δεν είναι απλό ΑΣΕΠΕ.
Eίναι το πρώτο δυτικό αεροσκάφος το οποίο έχει την ταυτόχρονη δυνατοτήτα να εξαπολύει ηλεκτρονικό πόλεμο με πανίσχυρους πομπους από τις ίδιες κεραίες και λοβούς οι οποίοι εκτελούν διαμορφώσεις C3! Και αυτό το σύστημα δεν θα έρθει το 2015, αλλά το ερχόμενο καλοκαίρι θα είναι πλήρως επιχειρησιακό αν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα παραλαβής του μέσω στον χειμώνα.
Με τι θα αντιμετωπίσουμε αυτά τα δύο συστήματα ή για να το πούμε αλλιώς, με τι θα αποτρέψουμε την απειλή; Για ένα νέο μαχητικό από την ώρα που θα παραγγελθεί χρειάζονται πέντε χρόνια για τον σχηματισμό της πρώτης επιχειρησιακής Μοίρας! Χαρακτηριστικό είναι ότι μόλις ανακοινώθηκε ότι η ισραηλινή Αεροπορία αναμένει την άφιξη των νέων μαχητικών αεροσκαφών F-35 το 2015, με τους πιλότους της να ξεκινούν εκπαίδευση ένα χρόνο ενωρίτερα στις ΗΠΑ.Για να είναι επιχειρησιακή η πρώτη μοίρα τους το 2016. Δηλαδή θέλουν δύο χρόνια εκπαίδευση για να κηρύξουν επιχειρησιακή Μοίρα!
Αν δεν αλλάξουμε μυαλά, πιστεύει κανείς ότι θα παραγγελθεί νέο μαχητικό για την Π.Α. και θα υπάρξει αναβάθμιση του επίγειου συστήματος έγκαιρης προειδοποίησης πριν περάσουν πολλά χρόνια; Εκτός αν πιστεύει κανείς ότι η Τουρκία θα σταματήσει να μας απειλεί και να ζητάει τουλάχιστον τον έλεγχο του Αιγαίου.
Και επί τη ευκαιρία: Μήπως το ΥΠΕΞ μπορεί να δώσει στην δημοσιότητα την τουρκική απάντηση στο ελληνικό διάβημα για την υπέρπτηση στο Καστελόριζο; Γιατί μαθαίνουμε ότι έχει πολύ-πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και «φωτίζει» το (μαύρο, αν μείνουμε απραγείς) μέλλον…
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου