FGFA: Αποκαλύφθηκε νέο ρωσικό υπερμαχητικό!
Ένα νέο υπερμαχητικό το οποίο χαρακτηρίζεται ως «αντι-F-35» και θα διατίθεται σε αγορές όπως η ελληνική, η οποία για «ειδικούς» γεωστρατηγικούς λόγους δεν θα είναι στην πρώτη σειρά των χωρών που θα μπορούν μετά το 2020 να προμηθευτούν στο περίφημο T-50 PAK-FA, αποκαλύφθηκε από την Ρωσία...
Το νέο μαχητικό μοιάζει σχεδιαστικά με το Τ-50, αλλά έχει πιο έντονη δελτοειδή πτέρυγα και έχει ήδη «κλειδώσει» 250 μονάδες για την ινδική Αεροπορία, όπου θα αντικαταστήσει τα Mirage 2000, τα Jaguar και τα Su-30MKI, ΜiG-29, μετά το 2020, αποτελώντας το τρίτο κύριο μαχητικό της ινδικής Αεροπορίας μαζί με το T-50 και ένα εκ των Rafale, Eurofighter που θα αντικαταστήσουν τα MiG-21. Το μαχητικό υπολογίζεται ότι θα γίνει επιχειρησιακό το 2020 και κανένα δυτικό μαχητικό δεν θα προσεγγίζει τις δυνατότητές του, πέρα από το state-of-the-art, F-22.
Πραγματικά το FGFA δείχνει «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα της ΠΑ, για τις ανάγκες υπεράσπισης του Αιγαίου. Θα κοστίζει όπως λένε οι ίδιοι οι Ρώσοι «Τα 2/3 του Τ-50, δηλαδή περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια η μονάδα, κάπου 50 εκατ. ευρώ
Το υπο ανάπτυξη μαχητικό βασίζεται στην τεχνολογία και την εμπειρία των ρωσικών εταιρειών από την ανάπτυξη του γνωστού ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς T-50 (PAK FA). Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες η σχεδίασης του νέου μαχητικού θα στηρίζεται στο δόγμα του δυκτιοκεντρικού πολέμου και αριθμός από τα αεροσκάφη αυτά θα μπορούν να επιχειρούν σε περιοχές με περιοχές με περιορισμένες δυνατότητες επικοινωνιών.
Η σχεδίαση του νέου μαχητικού θα περιλαμβάνει αυξημένα χαρακτηριστικά stealth, εσωτερικούς χώρους μεταφοράς οπλισμού, υπερηχητική ταχύτητα πλεύσης και δυνατότητα εκτέλεσης ελιγμών με υπερηχητική ταχύτητα, συστήματα data link και δυνατότητα να επιχειρεί σε δικτυοκεντρικό περιβάλλον. Όσον αφορά τον εσωτερικό χώρο μεταφοράς οπλισμού το αεροσκάφος θα μπορεί να μεταφέρει εντός αυτού οπλισμό μέχρι βάρους 2,25 τόνους, ενώ στους εξωτερικούς φορείς το FGFΑ θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 5,75 τόνους οπλικού φορτίου.
Το νέο μαχητικό αυτήν την περίοδο βρίσκεται στην φάση της σχεδίασης και όπως έχει ήδη αναφερθεί η σχεδίαση του βασίζεται στην εμπειρία που έχει αποκομιστεί από την σχεδίαση ανάπτυξη και κατασκευή του ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς T-50 (PAK FA).
Όπως αναφέρουν πηγές μέχρι την ολοκλήρωση της σχεδίασης αρκετά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους μπορεί να αλλάξουν ενώ το όπλο πρόγραμμα καλύπτεται από ένα πέπλο μυστικότητας. Όπως έχει αναφερθεί στο παρελθόν θα κατασκευάσουν δύο εκδόσεις η μονοθέσια και η διθέσια, ενώ σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις η πρώτη πτήση του FGFA θα πραγματοποιηθεί το 2015.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Το νέο μαχητικό μοιάζει σχεδιαστικά με το Τ-50, αλλά έχει πιο έντονη δελτοειδή πτέρυγα και έχει ήδη «κλειδώσει» 250 μονάδες για την ινδική Αεροπορία, όπου θα αντικαταστήσει τα Mirage 2000, τα Jaguar και τα Su-30MKI, ΜiG-29, μετά το 2020, αποτελώντας το τρίτο κύριο μαχητικό της ινδικής Αεροπορίας μαζί με το T-50 και ένα εκ των Rafale, Eurofighter που θα αντικαταστήσουν τα MiG-21. Το μαχητικό υπολογίζεται ότι θα γίνει επιχειρησιακό το 2020 και κανένα δυτικό μαχητικό δεν θα προσεγγίζει τις δυνατότητές του, πέρα από το state-of-the-art, F-22.
Πραγματικά το FGFA δείχνει «κομμένο και ραμμένο» στα μέτρα της ΠΑ, για τις ανάγκες υπεράσπισης του Αιγαίου. Θα κοστίζει όπως λένε οι ίδιοι οι Ρώσοι «Τα 2/3 του Τ-50, δηλαδή περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια η μονάδα, κάπου 50 εκατ. ευρώ
Το υπο ανάπτυξη μαχητικό βασίζεται στην τεχνολογία και την εμπειρία των ρωσικών εταιρειών από την ανάπτυξη του γνωστού ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς T-50 (PAK FA). Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες η σχεδίασης του νέου μαχητικού θα στηρίζεται στο δόγμα του δυκτιοκεντρικού πολέμου και αριθμός από τα αεροσκάφη αυτά θα μπορούν να επιχειρούν σε περιοχές με περιοχές με περιορισμένες δυνατότητες επικοινωνιών.
Η σχεδίαση του νέου μαχητικού θα περιλαμβάνει αυξημένα χαρακτηριστικά stealth, εσωτερικούς χώρους μεταφοράς οπλισμού, υπερηχητική ταχύτητα πλεύσης και δυνατότητα εκτέλεσης ελιγμών με υπερηχητική ταχύτητα, συστήματα data link και δυνατότητα να επιχειρεί σε δικτυοκεντρικό περιβάλλον. Όσον αφορά τον εσωτερικό χώρο μεταφοράς οπλισμού το αεροσκάφος θα μπορεί να μεταφέρει εντός αυτού οπλισμό μέχρι βάρους 2,25 τόνους, ενώ στους εξωτερικούς φορείς το FGFΑ θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 5,75 τόνους οπλικού φορτίου.
Το νέο μαχητικό αυτήν την περίοδο βρίσκεται στην φάση της σχεδίασης και όπως έχει ήδη αναφερθεί η σχεδίαση του βασίζεται στην εμπειρία που έχει αποκομιστεί από την σχεδίαση ανάπτυξη και κατασκευή του ρωσικού μαχητικού 5ης γενιάς T-50 (PAK FA).
Όπως αναφέρουν πηγές μέχρι την ολοκλήρωση της σχεδίασης αρκετά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους μπορεί να αλλάξουν ενώ το όπλο πρόγραμμα καλύπτεται από ένα πέπλο μυστικότητας. Όπως έχει αναφερθεί στο παρελθόν θα κατασκευάσουν δύο εκδόσεις η μονοθέσια και η διθέσια, ενώ σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις η πρώτη πτήση του FGFA θα πραγματοποιηθεί το 2015.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου