Αίγινα: ''Αγονη γραμμή'' με ευθύνη Μουσουρούλη
Τρίτη
μεσημέρι, λίγο μετά τις 3, στο λιμάνι του Πειραιά. Συνωστισμός, ένταση,
διαπληκτισμοί. Το Ε/Γ-Ο/Γ Αγ. Νεκτάριος φορτώνει τα τελευταία οχήματα
για Αίγινα. Είναι το τελευταίο(!) συμβατικό της ημέρας και όλοι τρέχουν
για να προλάβουν. Το τελευταίο! (Οι καλές εποχές με τα 7 πλοία και τα
πολυάριθμα δρομολόγια έχουν... περάσει ανεπιστρεπτί).
Στα αυτιά ενός οδηγού φορτηγού ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο ότι θα μείνει εκτός. Το πλήρωμα τον ενημερώνει ότι δεν υπάρχει χώρος για αυτό στο γκαράζ λόγω της φόρτωσης ενός απορριμματοφόρου του Δήμου Αίγινας που πρέπει να επιστρέψει στο έργο του νωρίς το πρωί.
Δικαιολογημένος ο εκνευρισμός, δικαιολογημένη η αγανάκτηση αλλά τα παράπονα έχουν άλλον αποδέκτη και ουδόλως τα μέλη των πληρωμάτων και τους ναυτικούς πράκτορες. Το Υπουργείο Ναυτιλίας, ο υπουργός Κωστής Μουσουρούλης, μπαίνουν αυτομάτως στο στόχαστρο.
Γιατί η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ αρνείται να βάλει τέλος στην οπισθοδρόμηση της ακτοπλοϊκής γραμμής που άλλοτε έσφυζε από πλοία; Γιατί κλείνει πεισματικά τα αυτιά της στις χιλιάδες εκκλήσεις κατοίκων και επισκεπτών για περισσότερα δρομολόγια; Γιατί δεν βάζει στοπ στην ταλαιπωρία; Δέχεται πιέσεις και από ποιους ο κος υπουργός; Ποιοι εισηγούνται την περαιτέρω συρρίκνωση της γραμμής με μείωση των δρομολογίων παρόλο που ακτοπλοϊκή εταιρεία του Αργοσαρωνικού αιτείται και δύναται να εκτελέσει περισσότερα;
Εκτός κι αν για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί και καθιστά την Αίγινα, τον πλησιέστερο νησιωτικό προορισμό από το λιμάνι του Πειραιά άγονη γραμμή, ευθύνονται η ανεπάρκεια και αναποτελεσματικότητα του κου υπουργού και των συνεργατών του να παρέμβουν.
Αν είναι θέμα ανεπάρκειας, τότε είναι ευθύνη του προέδρου της κυβερνήσεως να αντικαταστήσει τον κο Μουσουρούλη με έναν υπουργό επαρκή που θα ανταποκριθεί στο κοινό περί δικαίου αίσθημα και θα επαναφέρει την αξιοπρεπή ακτοπλοϊκή σύνδεση της «ακριτικής» Αίγινας με τον Πειραιά με περισσότερα δρομολόγια και τον υγιή ανταγωνισμό να λειτουργεί υπέρ του επιβάτη.
Στα αυτιά ενός οδηγού φορτηγού ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο ότι θα μείνει εκτός. Το πλήρωμα τον ενημερώνει ότι δεν υπάρχει χώρος για αυτό στο γκαράζ λόγω της φόρτωσης ενός απορριμματοφόρου του Δήμου Αίγινας που πρέπει να επιστρέψει στο έργο του νωρίς το πρωί.
Δικαιολογημένος ο εκνευρισμός, δικαιολογημένη η αγανάκτηση αλλά τα παράπονα έχουν άλλον αποδέκτη και ουδόλως τα μέλη των πληρωμάτων και τους ναυτικούς πράκτορες. Το Υπουργείο Ναυτιλίας, ο υπουργός Κωστής Μουσουρούλης, μπαίνουν αυτομάτως στο στόχαστρο.
Γιατί η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ αρνείται να βάλει τέλος στην οπισθοδρόμηση της ακτοπλοϊκής γραμμής που άλλοτε έσφυζε από πλοία; Γιατί κλείνει πεισματικά τα αυτιά της στις χιλιάδες εκκλήσεις κατοίκων και επισκεπτών για περισσότερα δρομολόγια; Γιατί δεν βάζει στοπ στην ταλαιπωρία; Δέχεται πιέσεις και από ποιους ο κος υπουργός; Ποιοι εισηγούνται την περαιτέρω συρρίκνωση της γραμμής με μείωση των δρομολογίων παρόλο που ακτοπλοϊκή εταιρεία του Αργοσαρωνικού αιτείται και δύναται να εκτελέσει περισσότερα;
Εκτός κι αν για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί και καθιστά την Αίγινα, τον πλησιέστερο νησιωτικό προορισμό από το λιμάνι του Πειραιά άγονη γραμμή, ευθύνονται η ανεπάρκεια και αναποτελεσματικότητα του κου υπουργού και των συνεργατών του να παρέμβουν.
Αν είναι θέμα ανεπάρκειας, τότε είναι ευθύνη του προέδρου της κυβερνήσεως να αντικαταστήσει τον κο Μουσουρούλη με έναν υπουργό επαρκή που θα ανταποκριθεί στο κοινό περί δικαίου αίσθημα και θα επαναφέρει την αξιοπρεπή ακτοπλοϊκή σύνδεση της «ακριτικής» Αίγινας με τον Πειραιά με περισσότερα δρομολόγια και τον υγιή ανταγωνισμό να λειτουργεί υπέρ του επιβάτη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου