Οι ταξιτζήδες κάνουν στη μπάντα το Λυμπερόπουλο
Έτσι πρέπει να κάνει κάθε εργασιακός κλάδος απέναντι στους βαστάζους της κυβέρνησης και της τρόικας...
Εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα στο Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και μερίδα αυτοκινητιστών από τον Πειραιά, που προχώρησαν στη δημιουργία δικού τους Συνδικάτου, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Οι αυτοκινητιστές του Πειραιά ίδρυσαν το Συνδικάτο Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά (ΣΙΤΑΠ) επιτιθέμενοι με...
βαριές εκφράσεις κατά του ΣΑΤΑ και του προέδρου του Θύμιου Λυμπερόπουλου. Μάλιστα, στην ιδρυτική διακήρυξή του το ΣΙΤΑΠ, που ανακοίνωσε χτες ότι αριθμεί πλέον περίπου 450 μέλη, τονίζει ότι «ο Πειραιάς έχει ανάγκη το δικό του συνδικάτο ταξί, κατά το πρότυπο άλλων επαγγελματικών κλάδων, που να ξέρει τα προβλήματα και να φροντίζει για την άμεση επίλυσή τους».
Το μεγαλύτερο τμήμα της ιδρυτικής διακήρυξης αναλώνεται σε σφοδρή κριτική κατά του ΣΑΤΑ, στο οποίο καταλογίζεται «αλαζονική και μονοπωλιακή συμπεριφορά», καθώς και «ανικανότητα να ανταποκριθεί στα προβλήματα του κλάδου».
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, περνώντας στην αντεπίθεση, απέδωσε το όλο θέμα στην προσπάθεια κάποιων να εκμεταλλευτούν, με προνομιακούς για τους ίδιους όρους την πιάτσα στον ΟΛΠ, όπου αποβιβάζονται οι τουρίστες που φθάνουν με τα κρουαζιερόπλοια».
Εμφύλιος πόλεμος ανάμεσα στο Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) και μερίδα αυτοκινητιστών από τον Πειραιά, που προχώρησαν στη δημιουργία δικού τους Συνδικάτου, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Οι αυτοκινητιστές του Πειραιά ίδρυσαν το Συνδικάτο Ιδιοκτητών Ταξί Πειραιά (ΣΙΤΑΠ) επιτιθέμενοι με...
βαριές εκφράσεις κατά του ΣΑΤΑ και του προέδρου του Θύμιου Λυμπερόπουλου. Μάλιστα, στην ιδρυτική διακήρυξή του το ΣΙΤΑΠ, που ανακοίνωσε χτες ότι αριθμεί πλέον περίπου 450 μέλη, τονίζει ότι «ο Πειραιάς έχει ανάγκη το δικό του συνδικάτο ταξί, κατά το πρότυπο άλλων επαγγελματικών κλάδων, που να ξέρει τα προβλήματα και να φροντίζει για την άμεση επίλυσή τους».
Το μεγαλύτερο τμήμα της ιδρυτικής διακήρυξης αναλώνεται σε σφοδρή κριτική κατά του ΣΑΤΑ, στο οποίο καταλογίζεται «αλαζονική και μονοπωλιακή συμπεριφορά», καθώς και «ανικανότητα να ανταποκριθεί στα προβλήματα του κλάδου».
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, περνώντας στην αντεπίθεση, απέδωσε το όλο θέμα στην προσπάθεια κάποιων να εκμεταλλευτούν, με προνομιακούς για τους ίδιους όρους την πιάτσα στον ΟΛΠ, όπου αποβιβάζονται οι τουρίστες που φθάνουν με τα κρουαζιερόπλοια».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου