Ποδαρικό με απεργία σε Μετρό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο
Αρχιμηνιά και αρχιχρονιά χωρίς Μετρό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο
για το επιβατικό κοινό, αφού με χθεσινή ανακοίνωσή του το Σωματείο
Ηλεκτροδηγών στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), προγραμματίζει απεργία
την πρώτη μέρα του χρόνου.
Οι εργαζόμενοι....
πήραν την απόφαση για νέες κινητοποιήσεις - είχαν σταματήσει τις απεργίες για τις ημέρες των Χριστουγέννων - διαμαρτυρόμενοι κυρίως για την ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο. Μάλιστα, δηλώνουν αποφασισμένοι να εφαρμόσουν ακόμη και ωράριο δημοσίου τομέα. Με αυτήν την κίνηση, στόχος τους είναι να δείξουν ότι το αντικείμενο της εργασίας τους είναι τέτοιο που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ενταχθεί στους κανόνες και στα ωράρια λειτουργίας του δημόσιου τομέα. Είναι χαρακτηριστικό πως οι διοικήσεις των σωματείων εμφανίζονται αποφασισμένες να προχωρήσουν στην υλοποίηση αυτής της κίνησης και να λειτουργήσουν το Μετρό και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος από τις πρώτες μέρες του 2013 με ώρες... Δημοσίου, δηλαδή από τις 8 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.
Συνδικαλιστές του Μετρό υποστηρίζουν πως το ενιαίο μισθολόγιο είναι αδιανόητο για ειδικότητες που χρειάζεται να δουλεύουν σε βάρδιες όχι μόνο τις καθημερινές αλλά και τις αργίες.
Την ίδια στιγμή, οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισαν να διακόψουν προσωρινά τις κινητοποιήσεις τους λόγω εορταστικής περιόδου και να συνεχίσουν τις απεργίες από τη νέα χρονιά. Πάντως, από τη συνάντηση που είχαν οι εργαζόμενοι τις προηγούμενες ημέρες με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, προέκυψε πως υπάρχουν ακόμη «αγκάθια». Από την πλευρά του, ο υπουργός έκανε λόγο για τις ιδιωτικοποιήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη συντήρηση τροχαίου υλικού, στις οποίες η κυβέρνηση βάσει Μνημονίου υποχρεούται να προχωρήσει.
Οι εργαζόμενοι....
πήραν την απόφαση για νέες κινητοποιήσεις - είχαν σταματήσει τις απεργίες για τις ημέρες των Χριστουγέννων - διαμαρτυρόμενοι κυρίως για την ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο. Μάλιστα, δηλώνουν αποφασισμένοι να εφαρμόσουν ακόμη και ωράριο δημοσίου τομέα. Με αυτήν την κίνηση, στόχος τους είναι να δείξουν ότι το αντικείμενο της εργασίας τους είναι τέτοιο που δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ενταχθεί στους κανόνες και στα ωράρια λειτουργίας του δημόσιου τομέα. Είναι χαρακτηριστικό πως οι διοικήσεις των σωματείων εμφανίζονται αποφασισμένες να προχωρήσουν στην υλοποίηση αυτής της κίνησης και να λειτουργήσουν το Μετρό και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος από τις πρώτες μέρες του 2013 με ώρες... Δημοσίου, δηλαδή από τις 8 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.
Συνδικαλιστές του Μετρό υποστηρίζουν πως το ενιαίο μισθολόγιο είναι αδιανόητο για ειδικότητες που χρειάζεται να δουλεύουν σε βάρδιες όχι μόνο τις καθημερινές αλλά και τις αργίες.
Την ίδια στιγμή, οι εργαζόμενοι στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφάσισαν να διακόψουν προσωρινά τις κινητοποιήσεις τους λόγω εορταστικής περιόδου και να συνεχίσουν τις απεργίες από τη νέα χρονιά. Πάντως, από τη συνάντηση που είχαν οι εργαζόμενοι τις προηγούμενες ημέρες με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, προέκυψε πως υπάρχουν ακόμη «αγκάθια». Από την πλευρά του, ο υπουργός έκανε λόγο για τις ιδιωτικοποιήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη συντήρηση τροχαίου υλικού, στις οποίες η κυβέρνηση βάσει Μνημονίου υποχρεούται να προχωρήσει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου