Κοιτούν βιτρίνες, αλλά δεν αγοράζουν στη Θεσσαλονίκη
Παρά τις μεγάλες εκπτώσεις τιμών, οι οποίες ανέρχονται κατά μέσο όρο στο 50%, φτάνοντας σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και στο 80%, «οι καταναλωτές που μπαινοβγαίνουν στα μαγαζιά απλά... βλέπουν και ερευνούν, αφού στους δρόμους δεν κυκλοφορούν σακούλες», όπως χαρακτηριστικά είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), Κωστής Χαντζαρίδης.
Κατά τον ίδιο, η καθαρά αγοραστική κίνηση αναμένεται να ξεκινήσει την Παρασκευή και το Σάββατο, αφού προηγηθεί η έρευνα αγοράς από πλευράς των καταναλωτών. «Πιστεύω ότι όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η αγορά θα κινηθεί μόνο κατά την πρώτη μιάμιση εβδομάδα των εκπτώσεων και λίγο πριν από το τέλος τους», σημείωσε ο πρόεδρος του ΕΣΘ.
Υπενθυμίζεται ότι οι χειμερινές εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου. Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αναγράφουν σε όλα τα είδη που πωλούνται με έκπτωση διπλή τιμή, δηλαδή την παλαιά (συνήθως διαγραμμένη) και τη νέα, σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε εκεί όπου αυτά εκτίθενται. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης εάν θα αναγράψει ποσοστό ή όχι. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. «20% έκπτωση»). Η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου