Κρήτη:Ο δρόμος των στεναγμών - 1.400 νεκροί μέσα σε 12 χρόνια!
Αιματοχυσία δίχως τέλος στον δρόμο φονιά της Κρήτης - Χαρακτηρίζεται και όχι άδικα, ως ένας από τους χειρότερους στην Ευρώπη...
Έχει χαρακτηριστεί και όχι άδικα ως δρόμος - φονιάς καθώς μέσα σε 12 χρόνια έχουν χάσει τη ζωή τους 1.400 συνολικά άνθρωποι, με τα τελευταία θύματα να είναι το αδικοχαμένο πλήρωμα του ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, χθες το πρωί στην
Αγία... Πελαγία!Έχει χαρακτηριστεί και όχι άδικα ως δρόμος - φονιάς καθώς μέσα σε 12 χρόνια έχουν χάσει τη ζωή τους 1.400 συνολικά άνθρωποι, με τα τελευταία θύματα να είναι το αδικοχαμένο πλήρωμα του ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, χθες το πρωί στην
Ο λόγος για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ένα από τα χειρότερα εθνικά δίκτυα της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς η επικινδυνότητα του είναι κάτι παραπάνω από εμφανής για όποιον έχει την ατυχία να τον χρησιμοποιεί, είτε πρόκειται για τους ντόπιους είτε για τους επισκέπτες.
Ο ΒΟΑΚ, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Χούντα και έκτοτε ελάχιστα έχει αλλάξει. Οι όποιες παρεμβάσεις έχουν γίνει όλα αυτά τα χρόνια χαρακτηρίζονται από τους ειδικούς ως ημίμετρα ενώ όλοι οι επιστημονικοί και τεχνικοί φορείς του νησιού έχουν ταχθεί υπέρ της δημιουργίας ενός νέου, σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που θα παρέχει την μέγιστη δυνατή ασφάλεια στους οδηγούς.
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Το θέμα έχει στο παρελθόν απασχολήσει ακόμα και τους Κρήτες ομογενείς οι οποίοι έχουν παρουσιάσει σχέδια για χρηματοδότηση του έργου, χωρίς όμως περαιτέρω εξελίξεις. Σύμφωνα με το prismanews.gr, τα δύο τελευταία χρόνια με τη σύσταση της εταιρείας Υποδομές Κρήτης ΑΕ, γεννήθηκε η ελπίδα ότι μπορούσε να δοθεί λύση, όμως η απροθυμία των τραπεζών να χρηματοδοτήσουν την όποια προσπάθεια σε συνδυασμό με την οικονομική συγκυρία, έρχεται να βάλει ουσιαστικά ταφόπλακα στο έργο.
Διαχρονικά, οι κυβερνήσεις και οι αρμόδιοι υπουργοί έχουν μοιράσει ανέξοδες υποσχέσεις καθώς το φλέγον αυτό ζήτημα βρίσκεται στην προεκλογική ατζέντα όλων των κομμάτων, όμως πέρα από αποσπασματικές παρεμβάσεις, πρόχειρες ανακατασκευές και διαπλατύνσεις δεν έχει γίνει τίποτα ουσιαστικό προς την οριστική επίλυση του θέματος.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στα -ελάχιστα- χιλιόμετρα του οδικού δικτύου που έχει τοποθετηθεί το διαχωριστικό στηθαίο τύπου Τζέρσεϊ, η πρόκληση θανατηφόρων τροχαίων έχει σχεδόν ελαχιστοποιηθεί, στοιχείο που όμως δεν είναι ικανό στο να κινητοποιήσει τις αρμόδιες αρχές και τα υπουργεία ώστε να επεκτείνουν την κατασκευή του σε όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα του ΒΟΑΚ.
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
ΦΩΤΟ EUROKINISSI
Σε αυτό το σημείο δεν θα μπορούσαν να μην αναφερθούν οι τραγικές ευθύνες των τοπικών παραγόντων. Κυρίως δε του πολιτικού προσωπικού της Κρήτης το οποίο απέτυχε παταγωδώς στο να επιλύσει αυτό που θεωρείται ως το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα του νησιού, της έλλειψης δηλαδή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου. Δυστυχώς οι βουλευτές της Κρήτης αρκέστηκαν όλα αυτά τα χρόνια να αναλώνονται σε ανούσιες ερωτήσεις στη Βουλή και συσκέψεις επί συσκέψεων με τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης χωρίς κανένα αντίκρυσμα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου